پیرو هشدار سطح نارنجی اداره هواشناسی استان برگزار شد.

دوازدهمین جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی بحران شهرستان یزد

دوازدهمین جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی بحران شهرستان یزد پیرو هشدار سطح نارنجی اداره هواشناسی استان مبنی بر وزش باد نسبتا شدید با احتمال گرد و خاک جهت بررسی میزان آمادگی دستگاه ها با حضور آقایی، معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری یزد و سایر اعضا ستاد در سالن ولایت فرمانداری یزد برگزار شد.

  به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد، دوازدهمین جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی بحران شهرستان یزد پیرو هشدار سطح نارنجی اداره هواشناسی استان مبنی بر وزش باد نسبتا شدید با احتمال گرد و خاک جهت بررسی میزان آمادگی دستگاه ها با حضور آقایی، معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری یزد و سایر اعضا ستاد در سالن ولایت فرمانداری یزد برگزار شد.

هماهنگی بین دستگاه های عضو،اعلام آمادگی و ارائه گزارش توسط نمایندگان سیما و منظر شهرداری، اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری، راهداری و حمل نقل جاده ای از جمله موارد مطرح شده در این جلسه بود که مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین در این جلسه بر اطلاع رسانی اداره جهادکشاورزی به گلخانه داران و دامداران شهرستان برای امادگی و مقابله با خسارات ناشی از وزش باد احتمالی تأکید شد.