221

پیام مشترک فرماندار یزد، مدیران آموزش و پرورش نواحی یک و دو ومنطقه زارچ شهرستان یزد به مناسبت گرامیداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد، فرماندار یزد و مدیران آموزش و پرورش نواحی یک و دو ومنطقه زارچ  شهرستان یزد  به مناسبت گرامیداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش پیام مشترکی صادر کردند.

اگرکشور و ملتی خواهان عزت مادی ،برتری سیاسی، پیشرفت علمی و آبادانی است باید به آموزش و پرورش به عنوان کاربنیادی توجه جدی کند، زیرا نیروی انسانی لازم برای تحقق این اهداف والا، محصول نظام آموزش و پرورش است. »مقام معظم رهبری(مدظله العالی)
آموزش و پرورش، متولی فرآیند تعلیم و تربیت، غنی ترین دستگاه اجرائی و زیر بنای توسعه و پیشرفت کشور است که زمینه ساز شکوفایی فطرت و استعدادها و شکل گیری هویت یکپارچه اسلامی – ایرانی دانش آموزان در حریم مقدس مدرسه است که نوید بخش آینده ای پویا و روشن برای ایران اسلامی می باشد.
این مهم با همفکری و همراهی هدفمند و تقویت باورهای تمامی دلسوزان عرصه تعلیم و تربیت میسر است که در عالی ترین نهاد سیاستگذاری و تصمیم گیری یعنی شورای آموزش و پرورش متجلی می شود و تسریع و تسهیل کننده تحقق برنامه های آموزش و پرورش با استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های درون و برون سازمانی خواهدبود.
قانون تشکیل شوراهای آموزش و پرورش گامی مهم و ماندگار در عرصه فرهنگ سازی و مشارکت و بهره گیری از خرد جمعی و عدم تمرکز و تصمیم گیری و بهره مندی از  امکانات محلی و منطقه ای و نظارت مردم و مسئولین در آموزش و پرورش  را فراهم آورده است.
ضمن گرامی داشت فرارسیدن هفته شوراهای آموزش و پرورش وتشکر از اعضای محترم شورای آموزش و پرورش ومدیران مدارس شهرستان یزد، امیدواریم با همراهی و همدلی دلسوزان عرصه تعلیم و تربیت، همت و تلاش فرهنگیان فرهیخته و مشارکت همه جانبه اولیای محترم ،خیرین گرانقدر،ادارات دولتی وهمچنین بخش غیردولتی شاهد رشد وارتقای اهداف متعالی این نهاد مقدس باشیم.

نوشته شده توسط فرمانداری یزد

دیدگاه ها

أضف تعليقات

اخبار مرتبط

لا توجد مناسبات.