56

پیام فرماندار یزد در پی وقوع جنایت تروریستی حرم حضرت شاهچراغ

سید محمد رضا مدرسی فرماندار یزد در پیامی جنایت تروریستی حرم حضرت احمد بن موسی (ع) را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی فرماداری یزد ، سید محمدرضا مدرسی فرماندار یزد با صدور پیامی وقوع جنایت تروریستی حرم حضرت شاهچراغ و شهادت جمعی از هموطنان را تسلیت گفت.

در پیام فرماندار یزد آمده است: حادثه ناجوانمردانه ، تلخ و تأسف بار حمله تروریستی به جمعی از زائران و هموطنان بی دفاع در حرم مطهر احمد بن موسی (ع)  به دست افرادی خون خوار و مزدور موجب تأثر و تالم فراوان گردید.

این مزدوران قسی‌القلب و تیره دل که بر زائران و مردمان بی گناه آتش می‌گشایند ، تاب تماشای ایران سرافراز و مقتدر را ندارند و با ابزار تفرقه، توطئه و جنایت بار دیگر کام مردم را تلخ کردند و البته همدستان و مشوقان آنها در رسانه‌های بیگانه و اربابان صهیونیست آنها در سرزمینهای اشغالی و کاخ سفید بسیار خرسند و خوشحال اند که توانسته‌اند داغی بر دل مردم ایران عزیز بگذارند.

بدون تردید این اقدام دردناک  همانند دیگر تحرکات شوم و ناجوانمردانه عوامل مزدور و مستکبران جهانی است که نه تنها خللی در تعلق مردمان شریف این مرزوبوم به نظام و انقلاب  اسلامی  ایران و تلاش‌های شبانه روزی خادمان ملت وارد نخواهد کرد، بلکه موجبات افزایش عزم مردمان شریف ایران اسلامی در دفاع از کیان نظام و انقلاب و تلاش بیش از پیش ارکان مختلف حاکمیت در خدمت به مردم را سبب ساز خواهد شد.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده های داغدار و هموطنان  ، علو درجات شهدای عزیز این واقعه و شفای عاجل مصدومین را از درگاه پروردگار متعال مسئلت می‌نمایم.

نوشته شده توسط فرمانداری یزد

دیدگاه ها

أضف تعليقات

اخبار مرتبط

لا توجد مناسبات.