پیام فرماندار یزد به مناسبت ۲۰ فروردین ماه روز ملی فناوری هسته‌ ای

سیدمحمدرضا مدرسی فرماندار یزد به مناسبت ۲۰ فروردین ماه روز ملی فناوری هسته‌ای پیامی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد سیدمحمدرضا مدرسی فرماندار یزد به مناسبت ۲۰ فروردین ماه روز ملی فناوری هسته‌ای پیامی صادر کرد.

متن پیام فرماندار یزد به شرح زیر می باشد:

بِسمِ اللّهِ الرَّحمنِ الرَّحیمٌ

إِنَّمَا یَخْشَى اللَّهَ مِنْ عِبَادِهِ الْعُلَمَاءُ إِنَّ اللَّهَ عَزِیزٌ غَفُورٌ (آیه ۲۸ سوره مبارکه فاطر)

بیستم فروردین ماه به عنوان، روز ملی فناوری هسته ای  یادآور جانفشانی ها، ایثارگری ها و اعلام بومی شدن دانش بسیط هسته ای در ایران اسلامی و تجهیز ایران عزیز به انرژی صلح آمیز هسته ای است. در این روز به مدد توفیق الهی و در پرتو رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)  بار دیگر شعار «ما می توانیم» از سوی نخبگان جوان و پژوهشگران غیور و متخصص بومی به تحقق پیوست.  روز ملی فناوری هسته ای، روز رشادت و فداکاری دانشمندان غیور و جوانی است که برای اعتلا و اقتدار ایران اسلامی، آماده از خود گذشتن هستند. دستیابی متخصصان متعهد و غیور کشورمان به فناوری صلح آمیز هسته ای نشان از رهبری قاطع، حمایت همگانی، اقتدار روزافزون و سربلندی مستمر نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر قدرت های جهانی داشته و دارد.

اینجانب ضمن گرامیداشت این روز بزرگ، تحصیل دستاوردهای بی بدیل و بومی هسته ای را به ملت فهیم، شهید پرور و قدرشناس ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض نموده و به کلیه تلاش های جهادی دولت مردمی سیزدهم در تحقق موثر سیاست های مبتنی بر بیانیه راهگشای گام دوم انقلاب اسلامی ارج نهاده و در خاتمه مقام متعالی جمیع شهدا بالاخص شهدای سرافراز هسته ای را گرامی می دارم. امید است همگان با تلاش مضاعف، همگرایی جهادی و هم افزایی ساعیانه شاهد عزت، اقتدار و پیشرفت روزافزون و بیش از پیش این مرزو بوم باشیم.