پیام فرماندار یزد به مناسبت گرامیداشت روز مهندس

سیدمحمدرضا مدرسی فرماندار یزد با ارسال پیامی به مناسبت پنجم اسفند، زادروز خواجه نصیرالدین طوسی، روز مهندس را به جامعه مهندسان تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد سیدمحمدرضا مدرسی فرماندار با ارسال پیامی به مناسبت پنجم اسفند، زادروز خواجه نصیرالدین طوسی، روز مهندس را به جامعه مهندسان تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است: جایگاه رفیع مهندس و مهندسی در اندیشه و تاریخ ایران اسلامی یادآور ابتکار، آفرینش و خلاقیت و زمینه‌ساز رشد و محرک موتور پیشرفت کشور درطول اعصار بوده و هست. بدون شک نامگذاری روز بزرگداشت خواجه نصیر الدین طوسی به عنوان شخصیتی نمونه و الگو در مهندسی کهن ایران اسلامی، به نام روز مهندس، در راستای توجه به نقش والا و ارزشمند مهندسین به عنوان تلاشگران و پیشگامان پیشرفت و سازندگی در کشور می باشد که با تعهد و تفکر در عرصه علم و عمل بی‌هیچ چشم داشتی تلاش می‌کنند. امید است مهندسان با رعایت مقررات مهندسی، حفظ اخلاق حرفه ای و با استفاده از خلاقیت و نبوغ جوانی همانند بزرگانی چون خواجه نصیر الدین طوسی نام ایران اسلامی را پر آوازه تراز دیروز نمایند. اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از زحمات تلاش گران عرصه مهندسی ،این روز پر افتخار را به همه مهندسان متعهد تبریک و تهنیت عرض می نمایم.