257

پیام سرپرست فرمانداری يزد به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی

به گزارش روابط عمومی فرمانداری يزد؛ سید محمد رضا مدرسی  در این پیام آورده است :
ارتباطات نقش مهم، سازنده و مؤثري در گسترش روابط و رشد و تحول همه‌جانبه در جوامع دارد. روز ارتباطات و روابط عمومی فرصت مبارکی است تا همه فعالان عرصه ارتباطات برای توسعه ارتباطات اجتماعی و غنای معنوی و ارزشی این حرفه ارزشمند، با رعایت اخلاق در عملکرد خود تلاش کرده و جایگاه این حرفه را در جامعه اسلامی ارتقا بخشند.

«روابط عمومی‌ها» جایگاه و نقش اساسی در ارزش‌گذاری و اعتبار دهی به سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی ایفا می‌کنند و ارتباط میان مردم و مدیران و رسانه‌ها را به نحو شایسته‌ای برقرار می‌سازند.  به‌عبارت‌دیگر، رابطه دوسویه ملت و دولت در سایه فعالیت‌ها و انجام تکالیف سازمانی روابط عمومی‌ها تجلی می‌یابد و لذا این بخش مهم وتاثیرگذار در دستگاه‌های دولتی توفیق دارند تا اهداف، رویکردها، مسئولیت‌ها، حقوق و وظایف دولت‌ در قبال اقشار مختلف جامعه را به‌طور عام و خدمات و مأموریت‌های ویژه سازمان‌های مربوطه را به‌طور خاص درسته جامعه منعکس نمایند.
اینجانب  روز ارتباطات و روابط عمومی را  به مدیران، کارشناسان زحمت‌کش و سخت‌کوش در اين عرصه  به‌ویژه همكاران عزيزدرسطح ادارات دولتي شهرستان يزد که با الهام از هم‌افزایی، هم‌اندیشی، همسویی و با درايت جهت تحقق اهداف نظام مقدس جمهوري اسلامي  فعالیت می‌کنند، تبریک و تهنیت عرض نموده، امیدوارم این روز نقطه عطفی در توسعه و تحول ارتباطات و روابط عمومی‌ها باشد. توفيقات روزافزون همگي را از خداوند متعال خواهانم .

نوشته شده توسط فرمانداری یزد

دیدگاه ها

أضف تعليقات

اخبار مرتبط

لا توجد مناسبات.