پیام تقدیر و تشکر فرماندار یزد از عوامل برپایی غرفه استان یزد در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران

سیدمحمدرضا مدرسی در پیامی از تمامی عوامل و دست اندرکاران حضور باشکوه استان یزد در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران تقدیر کرد

به گزارش روابط‌عمومی فرمانداری یزد سیدمحمدرضا مدرسی در پایان چهار روز برپایی غرفه استان یزد در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران و بازدید قابل توجهی از هموطنان، از تمامی عوامل اجرایی راه‌اندازی غرفه استان بویژه شهرستان یزد و معرفی جاذبه‌ها و فرصت‌های موجود در حوزه‌های میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری تقدیر و تشکر بعمل آورد.


در متن پیام سیدمحمدرضا مدرسی آمده است:

خداوند منان را شاکریم در دهه مبارک فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ؛ با تلاش، همدلی و کوشش کلیه عوامل و دست اندرکاران شاهد برگزاری شانزدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته با رویکرد توسعه گردشگری و معرفی جاذبه های استان، بویژه شهرستان یزد بودیم. از تمامی هنرمندان صنایع دستی، فعالان عرصه گردشگری و هتلداری، نخبگان، فرهیختگان و بخصوص عوامل خدوم اداره‌کل میراث فرهنگی استان، شهرداران مناطق و بخشداران مرکزی و زارچ که با همت عالی در برپایی هر چه باشکوهتر نمایشگاه از هیچ کوششی فروگذار نبودند مراتب قدردانی و سپاس خود را اعلام می نمایم. امید است با همت والا و اندیشه بلند تمامی تلاشگران این عرصه شاهد اعتلای روز افزون و توسعه صنعت گردشگری کشور عزیزمان باشیم.

سیدمحمدرضا مدرسی

فرماندار یزد