پیام تبریک فرماندار یزد به مناسبت روز اصناف

سید محمد رستگاری فرماندار یزد در پیامی با تقدیر از تشریک مساعی و حضور موثر و مناسب صنوف در عرصه های مختلف بویژه ایام شیوع بیماری کووید 19 روزملی اصناف را به اصناف، بازاریان و فعالان این عرصه تبریک گفت.

سید محمد رستگاری فرماندار یزد در پیامی با تقدیر از تشریک مساعی و حضور موثر و مناسب صنوف در عرصه های مختلف بویژه ایام شیوع  بیماری کووید   19  روزملی اصناف را به اصناف، بازاریان و فعالان این عرصه تبریک گفت.
در این پیام آمده است:

در طول تاریخ این مرز و بوم، قشر زحمتكش و خدوم اصناف با برخورداری از روحیه مذهبی و پایبندی به اصول و ارزش‌های دینی كارنامه و نام درخشانی را از خود بر جای نهاده و همراه با مولفه‌های ارزشی همچون امانت،انصاف و عدالت بوده‌اند.

حضور منسجم و موثر اصناف در عرصه های مختلف اقتصادی و اجتماعی، ضرورتی انکارناپذیر بوده واصناف متعهد شهرستان یزد در کنار پرداختن به فعالیت‌های اقتصادی و کسب و کار، همواره در مسایل روز کشور و تحولات سیاسی و اجتماعی و فرهنگی و نیزبویژه در ایام شیوع  بیماری کووید  19  بالاخص  اهتمام و تلاش  برای تهیه و خرید تجهیزات ضروری  بیمارستانی ،  تهیه  کمک های مومنانه و...  نقش‌آفرینی کرده‌اند.

اینجانب فرارسیدن اول تیر ماه روز اصناف را به تمامی بازاریان و جامعه اصناف شهرستان یزد تبریک عرض نموده و از خداوند متعال بهروزی و سرافرازی این خدمتگزاران صدیق به ایران اسلامی را  مسئلت می نمایم.