پيام فرماندار يزد به مناسبت روز ملي شوراها

فرماندار يزد در پيامي به مناسبت 9 ارديبهشت ماه روز ملي شوراها در پيامي اين روز به تمامي اعضاي شوراهاي اسلامي شهر و روستاي شهرستان يزد تبريك گفت.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد،‌ محمود شاكري شمسي در اين پيام آورده است:

صدور فرمان تاريخي امام خميني (ره) مبني بر تشكيل شوراهاي اسلامي در نهم ارديبهشت ماه 1359 در واقع بيانگر اراده مردمي در مديريت شهري و روستايي و فصل جديدي در بالا بردن سطح مشاركت عمومي اقشار جامعه در امور می باشد.

شوراهاي اسلامي شهر و روستا نماد و تبلور حقيقي مردم سالاري ديني در جامعه است كه با توجه به اصل يكصدم قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران هدف از شکل گیری شوراها، پيشرفت سريع برنامه هاي مختلف و تامين امور رفاهي بيشتر هر منطقه با توجه به مقتضيات خاص هر محل است.

با روي كار آمدن دولت تدبیر و امیدجايگاه و منزلت شوراهاي اسلامي بيش از پيش ارتقاء پيدا نمود و در اين راستا فرمانداري يزد به عنوان نهاد حاكميتي سعي دارد با عنايت به سياست هاي عمومي دولت يازدهم و همچنين افزايش رضايتمندي هر چه بيشتر مردم با اين نهاد اجتماعي تعامل و همكاري تنگاتنگي داشته باشد.

اينجانب ضمن تبريك نهم ارديبهشت ماه، روزملي شوراها، به همه اعضاي شوراهاي اسلامي شهر و روستاهاي شهرستان يزد،‌اميدوارم در سالي كه بنا به فرموده مقام معظم رهبري (مدظله العالي) به عنوان " سال دولت و ملت،‌همدلي و همزباني " نامگذاري شده است، شوراهاي اسلامي به عنوان حلقه های رابط دولت و مردم با داشتن سرمایه گراسنگ اعتماد عمومی و با تکیه بر اصل وظیفه شناسی و دانش محوری در راستاي تحقق اهداف اين شعار گام بردارند.