پانزدهمین جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان یزد برگزار شد

صبح امروز سیزدهم دی ماه،جلسه فوق العاده کارگروه رصد و پایش وضعیت گندم، آرد و نان شهرستان به ریاست فرماندار یزد و با حضور سایر اعضا در محل ولایت فرمانداری برگزار شد.

 

💠​​​​​​​به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد سید محمدرضا مدرسی در این جلسه با اشاره به بازدید سرزده و میدانی شب گذشته، خواستار ارتقا کیفیت و ساماندهی واحدهای نانوایی و بررسی مشکلات آرد و نان شد.

♦️فرماندار یزد افزود : بررسی و نظارت مداوم بر نانوایی ها مورد توجه قرار گرفته و اگر واحدی عملکرد مناسب داشت تشویق و اگر غیر از این بود برخورد های لازم صورت گیرد.

♦️وی تصریح کرد : ساماندهی ، تامین و توزیع آرد و کیفیت بخشی پخت نان باید از اولویت های مهم کارگروه آرد و نان این شهرستان در جهت رضایتمندی شهروندان باشد.

♦️بررسی تک به تک سهمیه نانوایی های متقاضی بر اساس منطقه جغرافیایی، میزان تقاضا و تعطیلی مجاز نانوایی های نزدیک به یکدیگر از موضوعات مورد بررسی در این کارگروه بود.

​​​​​​​
♦️در پایان این جلسه سیدمحمدرضا مدرسی ضمن قدردانی از زحمات این کارگروه خواستار تداوم بازدید میدانی ، نظارت دقیق و بازرسی های مکرر از نانوایی ها در زمینه های بهداشت ، کیفیت نان و کیفیت آرد شد.