عباس حيدري سرپرست فرمانداري يزد:

هفته دولت فرصت خوبي براي تبيين و انعكاس مطلوب خدمات دولت در جامعه است

جلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت در شهرستان يزد به رياست سرپرست فرمانداري و با حضور معاون سياسي،امنيتي و اجتماعي، معاون برنامه ريزي و توسعه ،بخشداران مركزي و زارچ و ساير اعضا برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد؛ جلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت در شهرستان يزد به رياست سرپرست فرمانداري و با حضور معاون سياسي،امنيتي و اجتماعي، معاون برنامه ريزي و توسعه ،بخشداران مركزي و زارچ و ساير اعضا برگزار شد.

عباس حيدري در اين جلسه با گراميداشت ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر و تمامي شهداي دولت اظهار داشت: دشمن شناسي، حفظ روحيه نشاط و اميد در مردم، تقويت روحيه قناعت و ساده زيستي، پرهيز از افراطي گري، توجه به شايسته سالاري و ارائه كارنامه چهل ساله انقلاب اسلامي،ترسيم افق آينده اميدبخش در شيوه نامه و برنامه هاي هفته دولت مورد توجه قرار گيرد.

وي با تاكيد بر لزوم توجه بيشتر دستگاه هاي دولتي و خدمات رسان در جلب رضايت مردم و تكريم ارباب رجوع افزودند: رويكرد مردمي و برنامه ريزي به منظور مشاركت دادن مردم و سازمانهاي مردم نهاد در برنامه هاي تعيين شده ستاد بزرگداشت هفته دولت به خوبي محسوس باشد.

نماينده دولت در شهرستان يزد با تاكيد بر اينكه هفته دولت فرصت خوبي براي تبيين و انعكاس مطلوب خدمات دولت در جامعه مي باشد تصريح كرد: به كارگيري روشهاي نوين و هنرمندانه در انعكاس عملكرد دستگاه هاي دولتي بايد در كنار برنامه هاي معمول مورد توجه قرار گيرد.

سرپرست فرمانداري يزد در پايان جلسه به تقارن هفته دولت با دهه امامت و ولايت اشاره نموده؛ بر برگزاري جشنواره هاي مختلف فرهنگي، هنري، ورزشي و مسابقات مختلف(پياده روي همگاني و...)علاوه بر تبيين عملكرد دولت در اين دهه و ايام عيد سعيد غديرخم تاكيد كرد.