مسئول روابط عمومي فرمانداري يزد:

سعيد اماميان گفت: اهميت و نقش روابط عمومي، در تبيين مواضع و برنامه هاي يک سازمان و نهاد و انعكاس انتظارات مردم به مسئولين ، نقش بي بديل و انکار ناپذير است و عدم توجه به ، روابط عمومي نشان از نا کارآمدي سازمان مي باشد.

مسئول روابط عمومي فرمانداري يزد با اشاره به اينكه توجه مثبت مديران به جايگاه روابط عمومي در سازمان موجب تقويت اين واحد مي شود تصريح كرد:روابط عمومي به عنوان هنر هشتم معرفي شده است و بي شك اهمیت نقش روابط عمومی در شکل گیری موفقیت پایدار سازمان ها انكار ناپذير است و در اين مسير سازمانهاي مي توانند در مسير موفقيت و كاميابي قرار گيرند كه مديران ارشد آنها توجه ويژه اي به اين قسمت از سازمان داشته باشند.

وي افزود: درواقع علی رغم هزینه بر بودن بسیاری از فعالیت های روابط عمومی، بودن این واحد در هر سازمان کمک به دیدن درست آینده، شناخت رقبا و بازار و اطلاع از نیازهای جامعه می باشد. این همان چیزی است که یک سازمان پویا به دنبال آن است.

اماميان در پايان با تبريك 27 ارديبهشت روز جهاني ارتباطات و روز ملي روابط‌عمومي به روابط عمومي هاي ادارات و نهادهاي شهرستان يزد تصريح كرد: انشاءاله بتوانيم در راه اعتلاي ايران عزيز سهيم باشيم.