فرماندار یزد :

عزیزالله سیفی با تقدیر از وزارت امور خارجه و اعضای تیم هسته ای ایران افزود: تیم مذاکره کننده هسته ای در مذاکرات ژنو با عزت، قدرت و حکمت از مواضع به حق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند .

وی با اشاره به حمایتهای رهبر معظم انقلاب و مردم بزرگوار کشورمان از تیم هسته ای گفت : تمامی موفقیت های مسئولان کشور و بویژه تیم مذاکره کننده هسته ای به پشتگرمی همین حمایت ها محقق می شود .

فرماندار یزد با بیان اینکه توافق هسته ای ایران با کشورهای 5 + 1موجب خوشحالی مردم کشورمان شد، اظهار داشت: این پیروزی نشان از ایستادگی ، مقاومت و پایداری ملت ایران است که به زورگویان نشان دهند که هرگز زیر بار زور نمی روند.

سیفی با بیان اینکه در این مذاکرات امتیازات خوبی گرفته شده که برای امتیازات بیشتر نیاز به زمان بیشتر است، تصریح کرد: به رسمیت شناختن حق غنی سازی ایران توسط گروه پنج به اضافه یک را مهمترین بخش این تفاهم و توافق بود.

وی تأکید کرد : این توافق تاریخی ،قدرت های جهانی را وادار به اعتراف به حق هسته ای ملت ایران کرد و همین امر برای کشوری که سالها زیربار فشار تحریم ها بوده به دلیل برنامه صلح آمیز هسته ای بوده کافی است .

پس از 10 سال مذاکره بین ایران و گروه 1+5، کشورهای غربی با پذیرش حق غنی سازی ایران، بامداد سوم آذر با ایران به توافق رسید و این توافق در نود و نهمین روز آغاز به کار دولت امید و تدبیر در ژنو به امضای ایران و اعضای گروه 1+5 رسید.