با حضور مسئولان

مسائل و مشکلات بخش زارچ بررسی شد

در جلسه ای با حضور جمعی از مسئولان برخی از مشکلات بخش زارچ مطرح و پس از بحث و تبادل نظر بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد، در جلسه ای با حضور نماینده مردم شهرستان های یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه بخش زارچ، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، معاون فنی و امور عمرانی فرماندار، مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی و جمعی دیگر از مسئولان در خصوص آب شرب روستای چرخاب کهنه،شهرک صنعتی دولتی ،پهنه های دامپروری و گلخانه ای زارچ بحث و تصمیم گیری شد.

معاون فنی و امور عمرانی فرماندار یزد در این جلسه گفت: طرح توجیهی شهرک صنعتی زارچ با همکاری فرمانداری و شرکت شهرک های صنعتی آماده تهیه شده است که امیدواریم در جلسه شورای برنامه ریزی استان مطرح و مورد تصویب اعضاء قرار گیرد.

امیر شاکری در خصوص مشکلات آب شرب روستای چرخاب کهنه نیز اظهار داشت: با توجه به نگاه مثبت دولت تدبیر وامید به توسعه روستاها، خوشبختانه اقدامات اولیه در این زمینه انجام شده و در آینده ای نزدیک نیز عملیات پروژه آب آشامیدنی به این روستا شروع خواهد شد.

معاون فنی و امور عمرانی فرمانداری همچنین با اشاره به طرح پهنه های دامپروری و گلخانه ای 450 هکتاری زارچ تصریح کرد: در این زمینه زیرساخت ها توسط شهرستان و موراد فنی و کارشناسی توسط جهاد کشاورزی انجام شده است که با مشخص شدن منابع تأمین آب این طرح نیز به تصویب نهایی خواهد رسید.