عزیزا...سیفی فرماندار در مراسم تحلیف اعضای دوره چهارم شورای اسلامی شهر شاهدیه با اشاره به برگزاری انتخابات سالم در کشور، اظهار کرد: انتخابات ایران خلق حماسه سیاسی و باعث مایوس شدن دشمنان نظام اسلامی ایران شد.

فرماندار اضافه کرد: اعضای شوراي شهر با دریافت اعتبار نامه خود فعالیتشان را از 12 شهریور آغاز می کنند و باید نسبت به رفع مشکلات مردم و شهر شاهدیه تمام تلاش خود را انجام دهند.

در ادامه  تقوایی مدیر کل سیاسی استانداری یزد نیز در این جلسه با اشاره حضور گسترده مردم در انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری، گفت: استان یزد بعد از مازندران، رتبه دوم حضور مردم در انتخابات را به خود اختصاص داده که مردم یزد با این حضور حماسی خود بار دیگر  نشان دادند که همیشه پشتیبان واقعی نظام و ولایت فقیه هستند.

حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر ابراهیمی بشکانی امام جمعه شاهدیه نیز در این مراسم با تاکید بر ضرورت وجود برنامه ریزی در امور، گفت: شورای شهر به دنبال ارائه برنامه ریزی صحیح با مدیرت درست برای برطرف کردن مشکلات شهر باشد.

در ادامه این مراسم بعد از مراسم تحليف و اعطای اعتبار نامه، با رأی مخفی اعضای شورای اسلامی شهر علی محمد سلطانی به عنوان رئیس و سخنگوی شورای شهر انتخاب شد.

همچنین عباسعلی میرجلیلی به عنوان نائب رئیس و محمدرضا سلطانی به عنوان خزانه دار چهارمین دوره شورای اسلامی شهر شاهدیه انتخاب شدند.

حسین سلطانی و محمد رضا میرجلیلی نیز توسط اعضای شورای اسلامی شهر شاهدیه به عنوان منشیان شورا معرفی شدند.