فرماندار يزد:

 عزيزا...سيفي در اين پيام با بيان اينكه قيام 15 خرداد از ارزش و اعتبار بالایی برخوردار است و باید به درستی از این ارزش‌ها حراست و پاسداری نمود آورده است قیام خونین مردم 15 خرداد سال 1342به عنوان نقطه عطفي در تاريخ انقلاب اسلامي شناخته مي شود كه باید برای تمامی ابعاد آن شناسايي و براي اقشار مختلف تبيين شود تا آرمانها و ارزشهاي انقلاب به نسل هاي آينده نيز انتقال يابد.

فرماندار با اشاره به مردمي بودن قيام 15 خرداد 42 خاطر نشان كرده است اين قيام در واقع از طرف توده مردم علیه ظلم و استبداد  رژیم شاه شكل گرفته بود و توانسته بود در شهرهاي مهم و حساس كشور به ويژه پايتخت نيز انتقال يابد و پايه هاي رژيم 2500 ساله شاهنشاهي را به لرزه در آورد و مقدمه اي براي برقرار حكومت اسلامي باشد.

سيفي در ادامه تصريح كرده پانزده خرداد، آغازگر دور جديدي از  مناسبات بین دولت و ملت گردید و مردم بعد از این حرکت تاریخی وگسترده ، چهره عوام فريبانه رژيم طاغوت را شناخته و به ادعاهای فضای باز سیاسی و نیز ماهیت سرکوبگر رژیم پی بردند.

فرماندار در پايان ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي قيام 15 خرداد 42 از عموم مردم دارالعباده و دارالعلم يزد دعوت كرده است تا در مراسمي كه به همين منظور روز 14 خرداد از ساعت 8 صبح در محل مسجد روضه محمديه (حظيره ) برگزار خواهد شد حضور گسترده بهم رسانند