در دیدار با شهردار یزد

عزیزا...سیفی در این نشست گفت:با توجه به ارتباط کاری فرمانداری و شهرداری در طول مدت سرپرستی مهندس پیرنیا شاهد تلاش های ایشان در جهت حل معضلات و همچنین ارائه خدمات به شهروندان بودیم و لازم بود از زحمات ایشان تقدیر شود که امروز با حضور در شهرداری یزد با تبریک به مهندس عظیمی زاده به دلیل انتصاب مجدد از مهندس پیرنیا به واسطه تلاشهایشان در مدت سرپرستی شهرداری یزد تقدیر و تشکر می کنیم و امید واریم که هر دو عزیز همچون گذشته  توفیق خدمت به مردم را داشته باشند .

فرماندار یزد در ادامه دو ماهه آخر سال را دوماه پرکار برای شهرداری دانست و گفت:بحث گرامی داشت سالروز انقلاب و ایام الله دهه فجر و همچنین آمادگی برای استقبال از میهمانان نوروزی دو کار مهمی است که باید برنامه ریزی شود تا از فرصت ها استفاده شود .

فرمانداریزد در ادامه افزود:شرایط خوبی برای جذب گردشگر و توریست مهیاست و باید از این فرصت استفاده شود وبرنامه ریزی برای میزبانی از مسافرین نوروزی انجام شود و امیدواریم تدابیر ویژه ای برای امسال دیده شود .وی افزود"شهرداری انصافا هرساله خوب عمل کرده و مواردی از قبیل تکمیل تابلوها درشورای ترافیک تصویب شده وهمچنین هماهنگی با آموزش و پرورش ،دانشگاهها و همچنین تربیت بدنی برای اسکان میهمانان نوروزی صورت گرفته است.

شهردار یزد نیز در این دیداربا اشاره به اینکه شهرداری ها دیگر تنها نهادی خدماتی نیست وشهرداری ها باید در  امور فرهنگی ،بهداشتی،اقتصادی و اجتماعی بصورت جدی ورود پیداکنند و علی رغم محدود بودن منابع درآمدی شهرداری ها باید به فکرتامین هزینه های خود نیز باشند ومهمترین بخش درآمدی شهرداری ها ساخت و ساز است که در این بخش هم باید شرایط مردم را لحاظ کرد و از طرف دیگر نیازهای شهر را هم برطرف کرد .

شهردار یزد با اشاره به اینکه بودجه دویست میلیاردی شهرداری به شورا تقدیم شده است اظهار داشت :کارشهرداری در دو ماهه پایان سال چند برابر طول سال است و مجموعه کارکنان شهرداری در تمام بخش ها باید چند برابر کار کنند تا پایان سال بتوانیم پاسخگوی همه نیازهای شهر باشیم .

در پایان این دیدار فرماندار یزد با اهداء لوح تقدیر از زحمات مهندس پیرنیا سرپرست سابق شهرداری یزد  تقدیر کرد وانتصاب مهندس عظیمی زاده شهردار جدید یزد را تبریک گفت .