فرماندار یزد:

عزیزا...سیفی در این جلسه ضمن تبريك هفته وحدت و ميلاد نبي اكرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) و نيز هفته شوراهاي آموزش و پرورش گفت: از 24 الي 30 دي ماه و همزمان  با تصويب قانون شورا ها اين هفته به نام هفته شوراي آموزش و پرورش ناميده مي شود.

فرماندار اظهار داشت : شورای آموزش و پرورش تجلي همفكري و مشاركت افراد صاحب نظر و اهل علم و معرفت است و خوشبختانه اين شورا نيز با استفاده از تجربيات و نظرات اعضاء توانسته در عرصه هاي مختلف تعليم و تربيت تصميم گيري هاي قابل قبولي داشته باشد.

فرماندار با اشاره به اینکه در 9 ماهه اول سال 92 اين شورا 64 مصوبه در زمينه هاي مختلف آموزشي و پرورشي،عمراني، رفاهي و پژوهشي داشته افزود: عليرغم تنگناهاي شديد مالي در سال جاري اكثريت قريب به اتفاق مصوبات، اجرايي گشته است.

در ادامه این جلسه قانع مسئول روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش در خصوص نقش روابط عمومي ها در فرآيند آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: روابط عمومي نوين بهترين نوع روابط عمومي است كه در آن مدير روابط عمومي نقش استراتژيك و فعال دارد.

وی افزود: عدم آموزش لازم كارشناسان اين حوزه و نيز دارا بودن پست هاي تركيبي و همچنين عدم تناسب حجم كار با نوع فعاليت و كمبود اعتبارات از مهم ترين چالش ها و مشكلات پيش رو روابط عمومی های ادارات و نواحی آموزش و پرورش در سطح استان می باشد.

در این جلسه در خصوص اجرای برنامه های نواحی آموزش و پرورش شهرستان در خصوص برنامه های گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب بحث و تبادل نظر شد.

لازم بذکر است در پایان این جلسه به مناسبت هفته شوراهای آموزش و پرورش از زحمات اعضاء تقدیر بعمل آمد.