214

دیدار مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان با سرپرست فرمانداری یزد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد ، مهندس علی جم به همراه قائم مقام خود در برق شهرستان و مدیران امورهای چهارگانه ضمن  تبریک انتصاب به سید محمدرضا مدرسی ، سرپرست فرمانداری یزد و با اشاره به اینکه تقویت ارتباط صنعت برق و دستگاه های اجرایی از اولویتهای ویژه و ضرورت فعالیت در حوزه های شهری است ،بیان داشت : خوشبختانه تعامل بسیار خوبی میان خادمین مردم در صنعت برق با ارگان ها و شهرداری های مناطق و دیگر مراکز خدمت رسان وجود دارد که بسیاری از درخواست های مردمی با همین تعامل دوجانبه قابل رسیدگی است.
وی سرعت بخشیدن به کارها در پروژه های شهری را بسیار مهم خواند و ضمن تاکید بر آمادگی همه مدیریت های برق برای همکاری با ارگان های خدمت رسان ، خاطرنشان کرد : از شش ماهه دوم سال جاری ، امور برق چهار یزد برای تسریع در خدمات مشترکین راه اندازی شده و  به صورت مجزا از امور برق یک ، فعالیت های خود را انجام می دهد.
این مسئول بزرگترین چالش پیش روی را حجم بالای بدهی مشترکین ذکر وخاطرنشان کرد:برای تامین برق پایدار و تداوم خدمت رسانی ، وصول مطالبات از اهمیت ویژه برخوردار است.
وی با اشاره به شرایط آب و هوایی و خوردگی پایه های بتونی در برخی مناطق با  شوری خاک و خوردگی  بالا ، سرقت کابل سرویس و شبکه برق را به عنوان پدیده نوظهور سرقت در سالهای اخیر به خصوص در مناطق کمتر برخوردار بیان کرد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد خاطرنشان کرد : تامین برق و تجهیز شدن ارگان ها به مولدهای برق اضطراری هم به  عنوان یک اقدام پیشگیرانه در حوزه پدافند غیرعامل و هم اقدامی کمک کننده در زمان پیک بار تابستان دارای اهمیت بسزایی است.
در ادامه سید محمد مدرسی سرپرست فرمانداری یزد، ضمن تشکر از مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان و همراهان وبا اهمیت خواندن خدمات شرکت توزیع نیروی برق استان به عنوان یک دستگاه خدمات رسان در جهت خدمت رسانی به مردم بیان داشت : مسائل مرتبط با انرژی و سرمایه گذاری های این بخش بسیار وسیع است و همه باید در استفاده بهینه از آن اهتمام جدی داشته باشیم.
سرپرست فرماندار یزد خواستار تقویت و گسترش بیشتر زیرساخت های حوزه برق در مناطق شهرستان  شد و برای مدیریت و کارکنان این شرکت آرزوی موفقیت کرد.

نوشته شده توسط فرمانداری یزد

دیدگاه ها

أضف تعليقات

اخبار مرتبط

لا توجد مناسبات.