218

دیدار مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان با سرپرست فرمانداری یزد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد ؛ محمد شجاعان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) یزد با همراهی روسای نواحی یک و دو کمیته امداد شهرستان با «سید محمد رضا مدرسی »سرپرست فرمانداری یزد در محل دفتر فرمانداری دیدار و گفتگو نمودند.
در این دیدارمحمد شجاعان ضمن ارائه گزارش عملکردکمیته امداد  به مهمترین مشکلات مددجویان شهرستان از جمله اشتغال‌زایی و مسکن اشاره کرد و گفت: انتظار داریم که در این حوزه‌ها توجه ویژه‌ای به شهرستان یزدوجود داشته باشد.
همچنین سرپرست فرمانداری یزد به برنامه های کمیته امداد اشاره کرد و بیان داشت : تواتمندسازی مددجویان با ایجاد اشتغال، پرداخت مستمری، ارائه تسهیلات قرض الحسنه بانکی و حمایت از ایتام از جمله برنامه های ارزشمند کمیته امداد برای حمایت از قشر مرحوم جامعه می باشد .
سید محمد رضا مدرسی افزود: مشارکت مردم و خیرین در عرصه ارائه خدمات مطلوب این نهاد به مددجویان می تواند موفقیت هرچه بیشتر اقدامات و فعالیت های این نهاد را رقم بزندوما مسئولین با فراهم کردن  زمینه های اعتمادسازی برای حضور خیرین و با استفاده از ظرفیت خیرین  می توانیم گام های مهمی درجهت رفع محرومیت در شهرستان برداریم.

نوشته شده توسط فرمانداری یزد

دیدگاه ها

أضف تعليقات

اخبار مرتبط

لا توجد مناسبات.