دیدار فرماندار یزد با نماینده مردم در مجلس

سیدمحمدرضا مدرسی فرماندار یزد بهمراه معاونین سیاسی، فرهنگی و اجتماعی و هماهنگی امور عمرانی با حضور در دفتر محمدصالح جوکارنماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی با ایشان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد سیدمحمدرضا مدرسی در این دیدار با اشاره به تعامل و حمایت های دکتر فاطمی استاندار و دکترمحمدصالح جوکار در پیشبرد برنامه ها و اهداف سال۱۴۰۱ از تحقق آرزوی ۴۰ ساله مردم زارچ و ارتقا به شهرستان در این دولت گفت.  وی اشاره ای به پیگیری های صورتگرفته توسط آقای جوکار در موضوعات مختلف، سیاسی، اجتماعی، جغرافیایی و سرمایه گذاری کرد و افزود: رفع مسائل و مشکلات در بازدید محلات با محوریت جناب عالی و پیگیری های دکتر فاطمی استاندار برای اینکه مجموعه فرمانداری بتواند برای مردم قدمی بردارد صورت گرفته است.

مدرسی  تصریح نمود: سیاست گذاری دولت و مجلس و وعده های داده شد توقعاتی که مردم دارند تا انجایی که امکانش هست حداکثر آن محق شود.

 فرماندار یزد خاطر نشان کرد یکی از مجموعه هایی که سنگ صبور مردم است دفتر نمایندگان مجلس است و تاثیر گذاری که دارند و مردم این را با تمام وجود لمس کردند و از حضور شما استفاده می کنند راهنمایی ها و دستوراتی که داده اید و در هر فرصت و ایام تعطیل امده اید انشالله بتوانیم همپتای شما و ظیفه ای که خداوند در اختیارمان گذاشته قدر بدانیم و استفاده کنیم .