دیدار فرماندار یزد با خانواده جانباز شهید وضاح قطبی

فرماندار یزد در پی شهادت جانباز سرافراز وضاح قطبی با خانواده وی دیدار نمود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد، " محمود شاکری شمسی " به همراه معاون فنی و امور عمرانی فرمانداری به مناسبت شهادت جانباز سرافراز وضاح قطبی با حضور در منزل وی با خانواده آن شهید گرانقدر دیدار و از آنها دلجویی کرد.

فرماندار یزد در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهید قطبی اظهار داشت : تکریم خانواده های شهدا وظیفه است چرا که این عزیزان با صبوری و گذشت از پاره تن خود، کاری بس عظیم انجام داده اند که هر کسی توان انجام این کار را ندارد.

" شاکری شمسی " با بیان اینکه شهدا و ایثارگران 8 سال دفاع مقدس دین بزرگی بر گردن ما و نظام دارند افزود: رای اینکه بتوانیم انقلاب و نظام را بیش از گذشته در مسیر اقتدار و توسعه قرار دهیم ضروری است تا فرهنگ شهادت و ایثار به نسل‌های امروزی انتقال یابد.

شایان ذکر است وضاح قطبی جانباز 70 درصد یزدی پس از سال ها تحمل درد و رنج مجروحیت و بر اثر شدت یافتن عوارض ناشی از جراحت در اولین روز از سال جدید دعوت حق را لبیک گفت و به همرزمان شهیدش پیوست.

همچنین گفتنی است این شهید والامقام بارها با حضور در عملیات های مختلف سرانجام در سال 1365 در عملیات کربلای دو در منطقه عملیاتی حاج عمران به افتخار جانبازی نائل آمد و پای راست خود را در این راه تقدیم اسلام و انقلاب کرد .