عزیزا...سیفی در این دیدار با بیان اینکه امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی به برکت خون شهیدان معظم توانسته به عنوان یک قدرت در سطح منطقه ای و بین المللی معرفی شود افزود: امروز ملت ايران اسلامي منسجم‌تر از هر زمان ديگري مقتدر و آگاه در برابر تهدیدهای استکبار جهانی و هم پیمانانش ايستادگي کرده و به عنوان الگویی برای دیگر کشورهای آزاده معرفی می شود.

فرماندار با اشاره به اینکه بی شک خانواده شهدا در مسیر اعتلای ایران اسلامی نقش بسزایی را ایفا نموده اند اظهار داشت: اگر امروز ايران اسلامي از اقتدار بالا در عرصه‌هاي مختلف برخوردار است ناشی از این است که خانواده معظم شهدا در تربیت جوانان خود با تأسی از فرهنگ عظیم کربلا ایران اسلامی را در مسیر رسیدن به استقلال کمک نمایند.

در این دیدار همچنین پارسائیان مدیر کل کتابخانه های عمومی استان ضمن تجلیل از مقام شامخ شهیدان انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس خاطر نشان کرد: خدمت در راه پاسداشت یاد شهیدان از توفیقات الهی است که امیدواریم با عنایت خداوند متعال بتوانیم موفق باشیم.

وی گفت: بحمدا... با پیگیری های صورت گرفته زمین در نظر گرفته شده برای کتابخانه شهید بابایی تملک شده است  و امیدواریم در سال جدید با تخصیص اعتبار مناسب عملیات احداث ساختمان جدید آغاز شود.

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان نیز افزود: با همکاری بخشدار و شهردار زارچ محلی جدید برای بازگشایی کتابخانه شهید بابایی در نظر گرفته شده است که در آینده ای نزدیک صورت خواهد گرفت.

در این دیدار خانواده شهید ضمن بیان خاطراتی از شهید بزرگوار از اهتمام و پیگیری ویژه مسئولان برای احداث ساختمان جدید کتابخانه شهید بابایی تقدیر و تشکر نمودند.