دیدار فرماندار، اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداريزد با فرمانده انتظامی استان

در دیدار فرماندار،شهردارواعضای شورای اسلامی شهريزد با فرمانده نیروی انتظامی استان پیرامون مقابله با ویروس کرونا وهمكاري براي كنترل مبادی ورودی شهربحث و تبادل نظر شد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد،در این دیدار که روز سه شنبه پنجم فروردین ۱۳۹۹ با حضورسيدمحمد رستگاري فرماندار يزد، غلامعلی سفید رئیس شورای اسلامی شهر، محسن ابوترابی، ونوس عامری، سپنتا نیکنام و الهه جورابی از اعضای شورای اسلامی شهر و جمال الدین عزیزی شهردار انجام شد بر همکاری با نیروی انتظامی برای کنترل مبادی ورودی شهر تاکید شد.

سيدمحمد رستگاري فرماندار يزد در اين ديدار گفت : همه بخش هاي نیروی انتظامي   اعم از نيروهاي انتظامي شهرستان ،پلیس راهورو.... تاکنون برای  مقابله با ویروس کرونا همراهی داشتند که قابل تقدیر است.
سید محمد رستگاری افزود: تصمیماتی که در ستاد شهرستانی  برای مقابله با کرونا گرفته شده  اجرای آنها با همراهی و همکاری نیروی انتظامی صورت گرفت.
وی خاطر نشان کرد: تصمیماتی  دیگری در شهرستان برای پیشگیری این ویروس گرفته می شود که نیازمند حمایت  بیشتر نیروی انتظامی هستیم.
وی با اشاره به مسدود شدن راههای شهر یزد افزود:  اجرای تصمیمات با همراهی نیروی انتظامی به بهترین نحو انجام می شود.
فرماندار يزد از شهروندان خواست از تردد غیر حضوری در سطح شهر خودداری تا شاهد قطع زنجیره انتقال این ویروس باشیم

درادامه اعضای حاضر درجلسه حضور مستمر نیروهای انتظامی و برخورد قاطع و سریع با مخلین نظم را خواستار شدند و بر محدودیت ترددهای سطح شهر، تعامل با بزرگان محلات و برخورد با خانه های مسافر تاکید کردند.
فرمانده انتظامی استان با قدردانی از استاندار،فرماندار، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر در ستاد مبارزه با بیماری کرونا گفت: اتحاد و همدلی دستگاه ها برای مقابله با این ویروس در کشور مثال زدنی است و با اراده ای که در مسئولین استان شاهد هستیم به یاری خداوند به زودی شاهد ریشه کنی این ویروس خواهیم بود.


سردار محمدرضا میرحیدری ادامه داد: برخورد قاطع با خانه های مسافر انجام گرفت و برای کنترل بیشتر بر اصناف و خانه های مسافر، اداره نظارت بر اماکن عمومی با پنج برابر شدن نیرو به ارائه خدمت می پردازند.
وی طرح گندزدایی سطخ شهر و کنترل مبادی ورودی شهر را یادآور شد و از همکاری شهرداری یزد قدردانی کرد.
 

.