دیدار سرپرست فرمانداری یزد با حجت الاسلام والمسلمین طباطبایی، امام جمعه شهر زارچ به مناسبت هفته دولت

به مناسبت هفته دولت عباس حیدری سرپرست فرمانداری به اتفاق محمدعلی جعفری معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرمانداری و مهدی حاج حیدری معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری و عرشیان بخشدار زارچ با حجت الاسلام والمسلمین طباطبایی امام جمعه شهر زارچ دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد: در این دیدار ابتدا عرشیان گزارشی از عملکرد بخشداری زارچ ارائه نمود .

در ادامه عباس حیدری  به سیاست‌ها و اهداف دولت در راستای خدمت‌رسانی بیشتر و بهتر به مردم منطقه اشاره‌ کرد و از همراهی خوب امام جمعه زارچ برای پیگیری مطالبات مردم قدردانی کرد.

 عباس حیدری در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: عبور از شرایط حساس فعلی، نیازمند انسجام در تمام سطوح است و این مهم نیازمند همراهی و همدلی همه مسئولین است و وقتی مردم همدلی و انسجام را بین کارگزاران نظام شاهد باشند آنها  هم ضمن اعتماد بیشتر ، همراه و همگام ما خواهند بود.

در ادامه این نشست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری یزد اذعان کرد: در بحش زارچ شاهد نارضایتی مردمی از پساب فاضلاب شهری هستیم که شورای سلامت شهرستان با محوریت مرکز بهداشت بصورت علمی و کارشناسی موضوع را پیگیری می کنند ضمن اینکه درخواست شهرداری های زارچ و شاهدیه به منظور تخصیص بخشی از پساب فاضلاب شهری یزد به ابیاری فضای سبز شهری ، در دست بررسی است.

 وی افزود: در خصوص اتباع هم نیازمندتغییر نگرش مردم هستیم  و ایمان داریم که آگاهی بخشی درباره سکونت و اشتغال اتباع و حواشی ناشی از آن ، بصورت مستمر از تریبون مقدس نماز جمعه، بسیار تاثیر گذار است و ائمه جمعه می توانند حلقه وصل مردم و نظام باشند.

سپس مهدی حاج حیدری معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری یزد توضیحاتی در خصوص تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و تنظیم بازار و همچنین تدابیر صورت گرفته در جهت تامین یکساله کالاهای اساسی مورد نیاز مردم شهرستان گزارشی ارائه کرد.

در پایان این دیدار حجت الاسلام والمسلمین طباطبایی ضمن درخواست از مسئولین دولتی و کارگزاران نظام برای همدلی و انسجام بیشتر در خدمات رسانی به مردم و تقدیر از خدمات ارزشمند عرشیان بخشدار زارچ , ابراز امیدواری کرد تا با تداوم این نشست ها و شفافیت بیشتر شاهد پیشرفت و رفع مشکلات جامعه باشیم .

خطیب جمعه زارچ ضمن تاکید بر لزوم بهره گیری از نخبگان و علمای این بخش در برنامه های مختلف اذعان کرد:بخش زارچ نیازمند مصلای بزرگی برای اجتماعات مردمی و برنامه های فرهنگی و مذهبی است که تحقق این خواسته نیازمند حمایتهای دولتی ‌در حل مشکل زمین آن است و ساخت این مجموعه فرهنگی مذهبی با آمادگی که از سوی خیرین اعلام شده انجام می شود.