92

دیدار سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک با فرماندار شهرستان یزد

" سید محمد رستگاری" فرمانداریزد در این دیدارضمن تبریک به مناسبت هفته شورای آموزش و پرورش بیان داشت: شورای آموزش و پرورش از کارگروه های بسیار مهم و اساسی شهرستان است و مسائل مطرح شده در آن باید به صورت اجرایی و کاربردی باشد.
فرماندار شهرستان یزد افزود: توجه به فرهنگیان و پیشکسوتان ارزشمند است و نباید فقط در گفتار بلکه  باید در عمل هم به این عزیزان اهمیت داده شود.
وی اظهار داشت: امیدواریم شرایط به گونه ای شود که مجموعه آموزش و پروش هیچ دغدغه ای جز آموزش دانش آموزان نداشته باشد تا با همت و تلاش فرهنگیان عزیز شاهد پیشرفت کشور عزیزمان در عرصه های مختلف باشیم.
رییس شورای آموزش وپرورش یزد،ضمن تشکر از کادر و دانش آموزان آموزشگاه دختران  شاهد حسین و فاطمه بیان داشت: بسیار خرسندیم که دانش آموزان عزیز و مدیر  این دبستان با حسن سلیقه در فرمانداری حضور یافتند و این هفته را تبریک گفتند.
در ادامه حبیب فکوری سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک و دبیر شورای شهرستان یزد  ضمن تشکر از زحمات فرماندار شهرستان یزد گفت:شورای آموزش و پرورش بعنوان بالاترین ستاد تصمیم گیری و برنامه ریزی اهداف آموزشی و پرورشی شهرستان یزد است و با حمایت  فرمانداریزد شاهد پیشرفت بهتر آموزش و پرورش خواهیم بود .
فکوری در سخنان خود از اولین مجتمع سبز استان خبر داد و گفت: این مجتمع با نام  مجتمع سردار سلیمانی به زودی و با اعتبار دولتی تکمیل خواهد شد و با یاری خداوند با امکانات خوب در اختیار دانش آموزان عزیز  در مقاطع ابتدایی و متوسطه قرار خواهد گرفت.
لازم به در این جلسه دانش آموزان دبستان شاهد حسین و فاطمه با اجرای دکلمه دانش آموزی هفته شوراهای آموزش و پرورش را تبریک گفتند و از زحمات سید محمد رستگاری به عنوان رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان یزد  و دیگر  اعضای این شورا تقدیر و تشکر نمودند.

نوشته شده توسط فرمانداری یزد

دیدگاه ها

أضف تعليقات

اخبار مرتبط

لا توجد مناسبات.