دویست و پنجاه و پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان یزد برگزار شد

به ریاست سید محمد رستگاری فرماندار و رییس شورای آموزش و پرورش شهرستان یزدو با حضور مدیر کل آموزش و پرورش دویست و پنجاه و پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان یزد برگزار شد .

به ریاست سید محمد رستگاری فرماندار و رییس شورای آموزش و پرورش شهرستان یزدو با حضور مدیر کل آموزش و پرورش دویست و پنجاه و پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان یزد برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی فرمانداري يزد به نقل از آموزش و پرورش ناحیه دو یزد، با حضور عباسعلی دانافرمدیرکل آموزش و پرورش استان یزد و همه اعضا و مدعوین دویست و پنجاه و پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان یزد به ریاست سید محمد رستگاری فرماندار و رییس شورای آموزش و پرورش شهرستان یزد با محوریت مدارس تخریبی و تعیین نرخ شهریه مدارس هیات امنایی در محل تالار فرهنگیان یزد برگزار شد.

در ابتدای این مراسم پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید مدیران نواحی یک و دو به ارائه گزارش اجمالی از وضعیت مدارسی که به تعمیرات اساسی نیاز دارند پرداخته و سپس اعضای حاضر درجلسه با بیاناتی پیشنهادات و راهکارهای موجود را ارائه نمودند.

در ادامه دکتر دانافر در این نشست به بهسازی ونوسازی فضاهای آموزشی در سند تحول بنیادین  اشاره نمود و گفت این موضوع در اولویت برنامه های آموزش و پرورش قرار گیرد. مدیرکل آموزش و پرورش ضمن تشکر و قدردانی از مسئولین اداره کل نوسازی مدارس ،مجمع خیّرین مدرسه ساز و ... خواستار توجه بیش از پیش آنها به مدارس فرسوده استان شد.

سپس فرماندار با بیان سخنانی به ظرفیت انجمن اولیا و مربیان مدارس پرداخت و به بسترسازی و زمینه لازم برای مشارکت خود جوش همه دستگاه های اجرایی و آحاد جامعه تاکید نمود وی جلب اعتماد عمومی را زمانی محقق شده دانست که همه راه های ممکن برای مشارکت گسترده همگان هموار و بستر مناسب فراهم شده باشد تا بتوان وضعیت فیزیکی مدارس را سامان داد.

شایان ذکر است: تعیین نرخ مدارس هیات امنایی در سال تحصیلی 99-98 از دیگر مصوّبات این جلسه بود.