دعوت فرماندار يزد از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن

فرماندار يزد با صدور پيامي از عموم مردم دارالعباده و دارالعلم يزد برای حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن دعوت به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، محمود شاكري شمسي در اين پيام آورده است:

پیروزی انقلاب اسلامی ایران در بهمن سال 1357 از بزرگترین افتخارات ملت بزرگ ایران است که با وحدت کلمه و تعامل و یکپارچگی و ظلم ستیزی سرمشق و الگو و زمینه ساز هوشیاری و بیداری ملت های مظلوم و تحت استکبار جهانی را فراهم نمود.

حضور پرشور و حماسی مردم در راهپیمایی های سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سال های گذشته كه ريشه در اعتقادات ديني و ملي ملت دارد تصاویر ماندگاری را در تاریخ کشورمان ثبت نموده و باعث عزت و سربلندی نظام اسلامی در عرصه بین المللی شده است.

ملت شريف دارالعباده و دارالعلم يزد همچون گذشته با درك شرايط خاص حاكم بر منطقه، جهان و حساسيت مذاكرات هسته اي با كشورهاي 1+5 و به منظور نمايش وحدت و يكپارچگي خود همگام با ساير مردم ايران اسلامي با حضور باشكوه خود در راهپيمايي يوم الله 22 بهمن ضمن تجديد بيعت با آرمانهاي معمار كبير انقلاب اسلامي حضرت امام خميني (ره) و شهداي والامقام انقلاب اسلامي و پيمان مجدد با مقام عظماي ولايت حضرت آيت الله خامنه اي (مدظله العالي) ، برگ زرين ديگري را به دفتر افتخارات نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران بيفزايند.

لازم بذكر است راهپيمايي يوم الله 22 بهمن سالجاري رأس ساعت 9 صبح از ميدان آزادي آغاز و در مسير خيابان هاي فرخي، ميدان شهيد بهشتي،‌خيابان حضرت امام خميني (ره) و نهايتاً با تجمع در چهارراه شهداء ( اميرچخماق) در كنار قبور مطهر شهداي گمنام برگزار خواهد شد.