218

در دیدار مدیر فروشگاههای زنجیره ای رفاه استان با سرپرست فرمانداری یزد:

سرپرست فرمانداری یزد برتوسعه وروش‌های نوین فروش و فراهم کردن اجناس با مناسب‌ترین قیمت برای رفاه مردم تاکید کرد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد؛ در این دیدار محمد حسن غدیرمدیر فروشگاههای زنجیره ای رفاه استان بابیان اینکه  رسالت ما در فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه، ایجاد تجربه خریدی متمایز برای مشتریان از طریق روش‌های نوین خرده‌فروشی و فراهم کردن اجناس با مناسب‌ترین قیمت، به همراه بالاترین درجه کیفیت و تنوع محصول است گزارشی از عملگرد فروشگاههای رفاه یزد را ارائه نمود .
وی افزود :ما در ارتباط مستقیم با مردم هستیم و می‌توانیم نیاز حال و آینده آنان را تحلیل کنیم، رفاه تلاش کرده تا در مبحث تنظیم بازار ورود کند و به مسئولیت‌های اجتماعی خود عمل نماید.
وی همچنین از بازسازی فروشگاه مرکزی  رفاه یزد باامکانات مدرن  روز فروشگاهی وهمچنین تاسیس فروشگاههای رفاه در مناطق محروم شهرستان خبرداد و گفت بزودی شعبه جدید  فروشگاه زنجیره ای رفاه با متراژ بیش از  ۲۰۰۰ متر مربع در مجموعه تجاری سیتی سنتر یزد راه اندازی می شود .
سیدمحمد رضا مدرسی سرپرست فرمانداری یزد توسعه فعالیت های اقتصادی فروشگاه های زنجیره ای واعتماد و اطمینان سازی ،آینده نگری و تامین کالاهای مورد نیاز مردم را ضروری دانست و گفت: تامین کالاهای مورد نیاز مردم باروش‌های نوین فروش با مناسب ترین قیمت وکیفیت مطلوب باید تقویت شده و گسترش یابد.
مدرسی گفت : همکاری فروشگاههای زنجیره ای در توزیع کالاهای اساسی وتنظیم بازار  و اقدامات بهداشتی آنها در شرایط کرونایی قابل تقدیر است.
سرپرست فرمانداری یزد  جانمایی مناسب فروشگاهای زنجیره ای را از جمله نقاط قوت  آنهادرشهرستان دانست و گفت: پراکندگی این مراکز به گونه ای باشد که باعث سهولت دسترسی شهروندان در اقصی نقاط شهربخصوص مناطق محروم  و کاهش سفر به بافت مرکزی باشد.

نوشته شده توسط فرمانداری یزد

دیدگاه ها

أضف تعليقات

اخبار مرتبط

لا توجد مناسبات.