در راستای حمایت از کارآفرینان و کارگران شهرستان صورت گرفت :

بازدید فرماندار یزد از واحد تولید صنایع لاستیک یزد تایر

سیدمحمدرضا مدرسی فرماندار یزد در جمع کارگران با بیان اینکه کارخانه یزد تایر آبروی استان است افزود: امیدواریم با همراهی و همدلی کارگران، مجموعه پرافتخار صنایع لاستیک به فعالیت مجدد خود ادامه‌دهد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد ظهر یکشنبه 23 بهمن ماه سیدمحمدرضا مدرسی فرماندار یزد با همراهی محمدرضا فلاحتی مدیرکل اداره کار تعاون ورفاه اجتماعی استان ، ابوالفضل اکبری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری یزد و جمعی از مدیران استانی با حضور در جمع کارگران صنایع لاستیک یزد در جریان موضوعات و مطالبات کارگران این مجموعه قرار گرفتند.

سیدمحمدرضا مدرسی فرماندار یزد در ابتدای حضور خود از بخش های مختلف خط تولید این واحد صنعتی بازدید و از نزدیک با کارگران بخش های مختلف این مجموعه به گفتگوی صمیمانه نشست. وی در جمع کارگران با بیان اینکه کارخانه یزد تایر آبروی استان است افزود: امیدواریم با همراهی و همدلی کارگران، مجموعه پرافتخار صنایع لاستیک به فعالیت مجدد خود ادامه‌دهد.

گفتنی است مجتمع صنایع لاستیک یزدتایر به عنوان یکی از بزرگترین واحدهای تولید تایرهای رادیال در کشور در خردادماه 1364 با هدف ایجاد کارخانه ی تولید انواع لاستیک و تیوپ در یزد تاسیس شد.