در اولین روز از هفته دولت:

حضور فرماندار در جمع نمازگزاران مسجدشهید ساداتی +(تصویری)

فرماندار یزد در اولین روز از هفته دولت، با حضور در مسجدشهید ساداتی و شرکت در نمازجماعت مغرب وعشا، پس از اقامه نماز در نشستی صمیمی، با نمازگزاران گفتگو و مسائل و مشکلات آنان را بررسی نمود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد "سید محمد رستگاری" فرماندار شهرستان یزد  به اتفاق "محمد علی جعفری" معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی ومهدی حاج حیدری معاون برنامه ریری و توسعه فرمانداری شب گذشته همزمان با نماز مغرب و عشاء در نماز جماعت مسجد شهیدساداتی حضور یافت و پس از ادای فریضه نماز جماعت با مردم به بحث و گفتگو نشست.

فرماندار یزد در این دیدار نشست صمیمانه با نمازگزاران ضمن تبریک هفته دولت  داشتن مسئولیت در این نظام مقدس را فرصتی برای خدمت به همشهریان دانست و افزود: باید با وحدت و همدلی و استفاده از نظرات و مشورت همه شخصیتها و اقشار مردم از این فرصت برای پیشرفت شهرستان قدم برداریم.         

وی در ادامه  حفظ امنیت ، إحیای بافت تاریخی  ورونق گردشگری وامنیت منطقه، مسائل زیست محیطی، ساماندهی مسیل هاوزباله هاو.... با انسجام وهمکاری بین دستگاه هاومشارکت وکمک مردم را از مهمترین مسائل شهرستان  بیان کرد.                                    گفتنی است نبود فضای ورزشی کافی ، اصلاح و غرس  درختان منطقه، روشنایی بیشتر میدان کاج، روکش ولکه گیری آسفالت کوچه های منطقه، بن بست بودن کوچه ایثار جنوبی، نصب چراغ راهنمایی برای تقاطع سه راه پاسداران، سرعت گیر برای مناطق حادثه خیز، برگزاری اعتکاف بانوان در مسجد محله و.... از درخواست های نمازگران بود که فرماندار یزد دستور رسیدگی آنها را به معاونین وکارشناسان مربوطه  فرمانداری صادر کرد.