به رياست معاون برنامه ريزي، اداري و مالي فرماندار يزد

جلسه كارگروه توسعه اشتغال و سرمايه گذاري شهرستان يزد تشكيل شد

معاون برنامه ريزي، اداري ومالي فرماندار يزد گفت: در مدت ده ماهه سال 93 نزديك به سه هزار شغل توسط ادارات و نهادهاي اجرايي شهرستان ايجاد شده است.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، افسانه شهابي پور در جلسه كارگروه اشتغال و سرمايه گذاري شهرستان يزد گفت: كارگروه اشتغال و سرمايه گذاري نقش بسيار مهمي را در تحقق اهداف و سياستهاي دولت در روان سازي و تسهيل فضاي كسب و كار دارد، لذا از اينرو اين انتظار وجود دارد تا اين کارگروه به طور فعال و پویاتر در راستاي وظايف خود گام بردارد.

معاون برنامه ريزي، اداري و مالي فرماندار يزد افزود: با توجه به تعهد استان به ايجاد 15573 شغل در سال 93، شهرستان يزد نيز مكلف به ايجاد نزديك به 5600 شغل در سالجاري مي باشد.

شهابي پور با اعلام اينكه از ابتداي سالجاري تا كنون نزديك سه هزار شغل در سطح شهرستان يزد ايجاد شده است افزود: باتوجه به آمار و اطلاعات ثبت شده در سامانه رصد 53 درصد تعهد شهرستان يزد در اين خصوص انجام شده است.

وي تصريح كرد: بخش بزرگي از ايجاد شغل در شهرستان توسط بخش خصوصي صورت گرفته است.

شهابي پور با اشاره به عملكرد مثبت برخي از دستگاه هاي اجرايي در ايجاد شغل در شهرستان افزود: لازم است با برنامه ریزی های دقیق و کارشناسی دستگاههای ذیربط در طول دو ماه باقيمانده نسبت به افزايش آمار مربوط به ايجاد شغل با توجه به تعهد داده شده اقدام كنند.

معاون برنامه ريزي‌، اداري و مالي فرماندار يزد با تأكيد بر ثبت اطلاعات در سامانه رصد در موعد مقرر خاطرنشان كرد: در پايان سالجاري با توجه به دستور العمل ها و شاخصهايي اطلاعات ثبت شده در اين سامانه راستي آزمايي خواهد شد.

در اين جلسه روند ايجاد اشتغال تعهد شده توسط دستگاه هاي اجرايي شهرستان در طول سال 93 بررسي و همچنين صندوق مهر امام رضا (ع) گزارشي از پرداخت تسهيلات اشتغال ارائه نمود.