عزیزا...سیفی در این جلسه ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: آموزش و پرورش به عنوان یکی از مهمترین نهاد در تربیت نیروی انسانی می تواند نقش مهمی در نهادینه کردن فرهنگ و تفکر بسیج در سطج جامعه ایفا کند.

فرماندار با اشاره به اینکه   تشکل های دانش آموزی نقش مهمی در فعالیتهای تربیتی دانش آموزان دارند خاطر نشان کرد : دانش آموزان با پذیرفتن نقش اجتماعی در یک تشکل دانش آموزی به آن سطح از مهارت ها دست یابد که بتواند به سازگاری با محیط اجتماعی گروه ها و افراد پیرامون خود نزدیک گردد.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان یزد افزود: نظام آموزش و پرورش در ایران اسلامی به حضور دانش آموزان به عنوان آینده سازان کشور در صحنه های مهم و سرنوشت ساز تأکید دارد و با توجه به این موضوع است که تشکلهای دانش آموزی در مدارس از اهمیت خاصی برخوردار هستند.

وی در بخشی دیگر ضمنن تقدیر از آموزش و پرورش به جهت اعزام بیش از 2500 نفر از دانش آموزان به اردوی راهیان نور گفت: اردوهای راهیان نور می‌تواند با الهام از سیره و زندگی شهدا و فضای دوران دفاع مقدس نوعی از سبک زندگی را به مردم معرفی کند که سرشار از سادگی، صرفه‌جویی، خوداتکایی و چشم نداشتن به بیگانه است.

در این جلسه در خصوص فرصت ها و چالشهای پیش روی تشکل های دانشجوئی ، بررسی نقاط قوت و ضعف اردوی راهیان نور و همچنین تبديل به احسن نمودن منزل اهدايي مرحوم شرافتيان بحث و تصمیم گیری شد.