فرماندار یزد:

جشن هاي يوم الله دهه فجر فرصت مناسبي براي تببين اهداف و آرمان هاي انقلاب اسلامي به نسل جوان است

رئيس و جانشين شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان با فرماندار يزد ديدار كردند.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، محمود شاكري شمسي در ديدار رئيس و جانشين هماهنگي تبليغات اسلامي استان با وي با بيان اينكه دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی بحثی ملی ، اداری و از جمله وظایف الهی هر فردي مي باشد گفت: برنامه ها و جشن هاي سالروز پيروزي انقلاب اسلامي بايد به صورت طراحي شود كه مردم به صورت همه جانبه در آن مشاركت داشته باشند.

فرماندار يزد با تأكيد به اينكه مشاركت و حضور جوانان، مسئولین تشکل های سیاسی ، اجتماعی و دانشجویی در برنامه هاي ايام الله دهه فجر از اهميتي خاصي برخوردار است خاطرنشان كرد: جشن هاي سالگرد پيروزي انقلاب فرصت مناسبي براي تببين اهداف و آرمان هاي انقلاب اسلامي به نسل هاي سوم و چهارم بعد از آن است.

وي با اشاره به آمادگي كامل فرمانداري يزد در همكاري و برگزاري جشن هاي سي و ششمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي افزود: اميدواريم با برگزاري جلسات مختلف و با استفاده از خرد جمعي نسبت به هر چه باشكوه تر برگزاري شدن مراسم هاي دهه فجر سال جاري اقدام نماييم.

در ابتداي اين جلسه رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان ضمن ارائه گزارش اقدامات صورت گرفته اظهار داشت: دهه فجر انقلاب فرصت بسيار خوبي براي تجدید پیمانی دوباره با آرمانهای نظام انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام فخرالديني افزود: به منظور برنامه ریزی دقیق در برنامه دهه فجر سال جاری ستاد استانی 25 کمیته تخصصی در مرکز استان و 17 کمیته در شهرستانهای استان تشکیل شده است .