سرپرست فرمانداری یزد؛

تکریم و تعظیم شعائر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بر همگان واجب است

عباس حیدری در ديدار با جانباز سرافراز علي اكبر زاده از ایمان، صبر، متانت و روحیه مثال‌زدنی این جانباز دوران دفاع مقدس و همسرش تجلیل کرد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، به مناسبت هفته دفاع مقدس، سرپرست فرمانداری يزد به همراه معاون برنامه ريزي و توسعه فرمانداری،  با علي اكبر زاده از کارکنان بازنشسته فرمانداری و جانباز سرافراز هشت سال دفاع مقدس و خانواده وي ديدار و گفتگو كرد.

« عباس حیدری » در اين ديدار ضمن ‏تجلیل از ایثار و فداکاری این جانباز ، اظهار داشت: ایثار رزمندگان در طول هشت سال جنگ تحميلي و در حال حاضر صبر و استقامت آنان در برابر سختی‌ها مسیر تعالی را در برابر فرزندان امروز کشور گشوده است.

سرپرست فرمانداری يزد " با بیان اینکه شهدا و ایثارگران 8 سال دفاع مقدس دین بزرگی بر گردن ما و نظام دارند افزود: برای اینکه بتوانیم انقلاب و نظام را بیش از گذشته در مسیر اقتدار و توسعه قرار دهیم ضروری است تا فرهنگ شهادت و ایثار به نسل‌های امروزی انتقال یابد.

حیدری با تقدير از صبر و بردباري همسران جانبازان تصريح كرد: خانواده‌ جانبازان و همسران این عزیزان الگو و نمونه هاي صبر و بردباري هستند و علاوه بر جايگاه و اجري كه دارند خود را خاضع و متواضع دانسته و به خود افتخار می‌کنند که به یک جانباز به عنوان همسرخدمت کنند.