فرماندار يزد تأكيد كرد؛

توسعه فضاي سبز همراه با مديريت بهره برداري از منابع آب باشد

فرماندار يزد گفت: توسعه فضاي سبز شهرستان يكي از نيازهاي و مطالبات مردم است كه در اين زمينه با توجه به خشكسالي اخير بايد مديريت بهره برداري از منابع آب نيز مدنظر قرار گيرد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد،‌جلسه شوراي توسعه فضاي سبز شهرستان يزد با حضور فرماندار، معاون فني و امور عمراني فرمانداري و جمعي ديگر از مسئولين برگزار شد.

" محمود شاكري شمسي " در اين جلسه با اشاره به اقليم خشك و آزار دهنده يزد اظهار داشت: اين اقليم خشك متأسفانه با وجود خشكسالي هاي پي در پي در 17 سال گذشته سخت تر نيز شده است.

فرماندار يزد با تأكيد به اينكه براي اجراي هر پروژه و موضوع فني بايد مباحث زيست محيطي و پيوست هاي فرهنگي و اجتماعي در نظر گرفته شود افزود: در سال هاي گذشته در راستاي افزايش توليد و اشتغال در يزد كارخانجات متعددي در مناطق مختلف تأسيس شده است كه امروز همين واحدهاي صنعتي با انتشار آلاينده هاي مختلف، مسائل زيست محيطي خطرناكي را به وجود آورده اند.

وي همچنين با بيان اينكه مديريت بهره برداري از منابع آب موجود بايد به خوبي صورت گيرد خاطرنشان كرد: بايد به فكر توسعه فضاي سبز شهرستان با استفاده از گونه های کم آب خواه، مقاوم و شاداب باشيم.

" شاكري شمسي " در پايان بر تعامل و همکاری دستگاه های اجرایی مرتبط در این خصوص تأکید کرد و افزود: استفاده از فضاهای سبزی که بتواند آرامش را برای مردم به ارمغان آورد از حقوق اصلی مردم هر شهر و منطقه ای است.