سرپرست فرمانداري يزد:

توجه به امر پيشگيري در دامپزشكي بايد در اولويت باشد

سرپرست فرمانداري يزد گفت: سازمان دامپزشكي بايد موضوع پيشگيري را در اولويت كاري خود قرار دهد، چرا كه توجه به آن مي تواند نقش مؤثري و حياتي را سلامت عمومي جامعه داشته باشد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، مديركل دامپزشكي استان به همراه معاونين و مسئولين اين اداره كل با سرپرست فرمانداري يزد ديدار و گفتگو كرد.

" مصطفي سالاري " در اين ديدار با تقدير از اقدامات صورت گرفته اداره كل دامپزشكي استان اظهار داشت: خوشبختانه شبكه دامپزشكي شهرستان نيز با برنامه ريزي و اجراي طرح هاي مختلف توانسته در راستاي عرضه بهداشتي و استاندارد محصولات دامي اقدامات مهم و تأثيرگذاري را انجام دهد.

سرپرست فرمانداري يزد توجه به امر پيشگيري را در حوزه كاري دامپزشكي مهم و ضروري دانست و خاطرنشان كرد: در امر پيشگيري مديران بايد احاطه كافي را در رابطه با موضوع مورد نظر داشته و در موقعيت مناسب تشخيص دهند و براي عدم فراگيري آن در سطح جامعه تلاش نمايند.

وي تأكيد كرد: شبكه دامپزشكي شهرستان بايد به مانند گذشته با تقويت نظارت و بازرسي زمينه لازم را نسبت به ارتقاء سطح اعتماد مردم را به محصولات و كالاهاي دامي فراهم نمايد.

" سالاري " تعامل، همفكري و استفاده از خرد جمعي را به عنوان معيارهايي براي همكاري فرمانداري با ادارات و نهادهاي شهرستان برشمرد و خاطرنشان كرد: اميدواريم در آينده اي نزديك با گشايش هايي كه در وضعيت اعتبارات ايجاد خواهد شد بتوانيم كاستي هاي كمبود اعتبارات در سال هاي گذشته را جبران نماييم.

سرپرست فرمانداري يزد با اشاره به وجود تقريباً 60 درصدي جمعيت استان در شهرستان يزد گفت: بايد ادارات كل به زير مجموعه هاي خود در مركز استان توجه ويژه اي داشته باشند، زيرا با رفع مسائل و مشكلات شهرستان يزد بخش مهمي از مشكلات در استان مرتفع مي شود.

" سالاري " در پايان اعلام كرد: فرمانداري يزد آمادگي دارد با همكاري اداره كل دامپزشكي نسبت به توسعه زير ساخت ها و ظرفيت هاي شهرستان در جهت بهبود و گسترش فعاليت هاي دامپزشكي اقدام نمايد.

شايان ذكر است در اين ديدار " علی اکبر حداد زاده " مديركل دامپزشكي استان و معاون و رئيس امور اداري اداره كل و مدير شبكه دامپزشكي شهرستان يزد گزارشي از اقدامات انجام شده به همراه مسائل و مشكلات پيرامون حوزه فعاليت توضيحاتي ارائه نمودند.