تشکیل اولین جلسه کارگروه کسب و کارهای جدید با حضور فرماندار

اولین جلسه کارگروه کسب و کارهای جدید صبح  روز پنج شنبه17 فروردین ماه  در محل فرمانداری یزد با حضور فرماندار و اعضاء کارگروه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد در ابتدای این نشست سیدمحمدرضا مدرسی فرماندار یزد ضمن تبریک شروع سال جدید به بیان نکاتی در خصوص تشکیل اولین نشست کارگروه کسب و کارهای جدید پرداخت. وی در ادامه بر ارائه چارچوب ها به صورت رسمی و قابلیت اجرایی بودن طرح های پیشنهادی تاکید کرد .

وی بحث اشتغال‌زایی را یکی از اولویت‌های کار دولت دانست و افزود:  دولت مردمی دکتر رئیسی تاکید بر حمایت از کسب و کارهای نوین دارد و فرمانداری نیز  به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان یزد آنچه که در توان دارد برای رونق کسب و کار در این شهرستان بکار خواهیم بست

فرماندار یزد افزود: با توجه به ظرفیت ها موجود ضروری است برنامه ریزی مناسبی در زمینه پایدار سازی، اتصال به بازار و حمایت های مالی از کسب و کارهای جدید صورت گیرد

در ادامه پورشمس مدیرعامل دفتر کسب و کارهای جدید گزارشی از  اقدامات صورت گرفته توسط کلینیک کسب و کار در نقاط مختلف استان و کشور ارائه و افزود با راهبری فرمانداران در شهرستان ها قابلیت اجرایی دارند.

مدیر کلینیک کسب و کار در پایان ابراز امیدواری کرد با حمایت های لازم از کسب و کارهای جدید همگرایی و تعامل سایر نهادهای خدمت رسان شاهد رونق کسب و کارهای جدید و مشاغل کم سرمایه در استان باشیم.