نشست هم اندیشی با جمعی از نانوایان استان یزد

به ریاست استاندار و با حضور فرماندار یزد و جمعی از مسئولین، نشست هم اندیشی با جمعی از نانوایان استان در محل استانداری یزد برگزار شد

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری، دکتر مهران فاطمی در نشست هم اندیشی با جمعی از نانوایان، اظهارداشت: هدف از برگزاری نشست مشترک با نانوایان استماع مسائل و دغدغه های این قشر از زبان خود آن ها، دسته بندی و حل آن ها به ترتیب اولویت است.

استاندار یزد در ادامه به موضوعات مطرح شده در خصوص روند بازرسی از نانوایی، خاطرنشان کرد: در جریان بازرسی از نانوایی ها باید کرامت این حرفه و شرافت نانوایان حفظ شود، در صورت اطلاع از هرگونه برخورد نامناسب، به بازرس مربوطه تذکر جدی داده خواهد شد.

دکتر فاطمی در بخش دیگری از سخنانش بر تهیه لیستی از نانوایان منصف و اخلاقمدار؛ بر اساس  ارزیابی های اتحادیه و نظارت بدنه اداری، جهت معرفی و تجلیل از آن ها تاکید کرد.

وی در پایان به «رعایت عدالت در توزیع سهمیه آرد» به عنوان یکی از دغدغه های اکثر نانوایان اشاره و خاطرنشان کرد: بازبینی سهمیه آرد به صورت کارشناسی و به منظور مدیریت صفدر نانوایی ها و برطرف سازی حس تبعیض صورت گیرد.