بخشدار مركزي يزد خواستار شد؛

بهره برداران كشاورزي در دوره هاي آموزشي حضور يابند

بخشدار مركزي يزد در حاشيه بازديد از واحدهاي گلخانه اي مستقر در روستاهاي بخش مركزي گفت:گلخانه داران و بهره برداران کشاورزی در دوره هاي آموزشي حضور فعال تري داشته باشند.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، بخشدار مركزي به همراه مدير جهاد كشاورزي شهرستان يزد و نمايندگان سازمان حفظ نباتات، نظام مهندسي كشاورزي و مركز بهداشت يزد در راستاي رسيدگي به امور بهداشتي و زيست محيطي گلخانه هاي روستاهاي بخش مركزي از اين واحدها بازديد نمود.

حسين عسكرزاده در حاشيه اين بازديد با بيان اينكه آموزشهاي مهارتي ارائه شده به بهره برداران كشاورزي و كلخانه داران موجب ارتقاء سطح كمي و كيفي محصولات و كاهش هزينه هاي مي شود افزود: هدف از برگزاري دوره آموزشي توانمند سازي بهره برداران بخش كشاورزي با تكيه بر تجارب و دانش بومي و انتقال اطلاعات و يافته هاي جديد علمي است.

وي خواستار حضور فعال تر بهره برداران و گلخانه داران در دوره آموزشي شد و تصريح كرد: آموزشهاي مهارتي از اهميت و جايگاه ارزشمندي در فرايند بهره وري محصولات كشاورزي و رشد و توسعه مناطق روستايي و مراكز توليدي برخوردار مي باشد، لذا ضروري است فعالين اين حوزه با فراگيري آخرين متدهاي علمي در راستاي ارتقاي شاخص هاي مربوط به بخش كشاورزي و توليدات محصولات گلخانه اي قدم بردارند.

بخشدار مركزي يزد در پايان ضمن تقدير از اقدامات دستگاه ها ذيربط در خصوص برخورد قانوني با تخلفات زيست محيطي برخي از واحدهاي گلخانه اي خاطرنشان ساخت: با توجه به نزديكي به فصل تابستان و افزايش دماي هوا نظارت بر واحدهاي توليد و گلخانه اي به منظور رعايت موارد بهداشتي و زيست محيطي به صورت جدي انجام خواهد شد.