برگزاری کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات شهرستان یزد

کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات شهرستان یزد ظهر امروز به ریاست "زلیخا زارع"، مدیر حوزه فرماندار و رئیس کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات شهرستان یزد، و با حضور سایر اعضای این کمیته در محل سالن ولایت فرمانداری یزد برگزار شد.

به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان یزد، "زلیخا زارع" رئیس کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات شهرستان یزد اظهار داشت: به منظور برگزاری انتخابات باشکوه و با رعایت حداکثری صرفه جویی و با توجه به ماده 21 قانون چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، مکاتبات و رایزنی‌های لازم برای بهره‌گیری از ظرفیت نیروی انسانی، تجهیزات و اقلام مصرفی جهت استفاده در ستاد انتخابات و همچنین شعب با ادارات و نهادهای دولتی و خصوصی صورت گرفت .

وی با بیان اینکه کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات شهرستان یزد تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و قانونمند را اندیشیده است، گفت: امیدواریم با همکاری دستگاه های اجرایی و همت و مدیریت مسئولان امر و روسای کمیته ها در این ستاد، انتخاباتی پرشور را برگزار کنیم.

زارع از انجام هماهنگی های لازم برای پشتیبانی و تدارکات عرصه انتخابات 8 تیر ماه خبر داد و گفت: کمیته پشتیبانی و تدارکات ستاد انتخابات شهرستان یزد همه اقدامات لازم را برای برگزاری شایسته انتخابات در شهرستان یزد اتخاذ شده است./انتهای خبر