به مناسبت روز عفاف و حجاب :

برگزاری نشست ستادصيانت از حريم امنيت عمومي و حقوق شهروندي

نشست ستاد صيانت از حريم امنيت عمومي و حقوق شهروندي با دستور كار عفاف و حجاب شهرستان يزد درمحل سالن ولایت فرمانداری یزد برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد ؛با ریاست علیرضا جدیدی معاون سیاسی ،امنیتی واجتماعی فرمانداری یزد و مسئولین مربوطه نشست ستادصيانت از حريم امنيت عمومي و حقوق شهروندي با دستور كار عفاف و حجاب شهرستان يزد درمحل سالن ولایت فرمانداری  برگزار شد .

در این نشست علیرضا جدیدی با اشاره به اینکه  حجاب به عنوان يك ارزش داراي آثار گوناگوني است كه يكي از آنها باعث پايداري و مستحكم‌شدن پيوند خانوادگي مي‌باشدگفت :از آثار اوليه رعايت حجاب در جوامع، استحكام نهاد خانواده به‌عنوان كوچك‌ترين و مهم ترين نهاد اجتماعي است.

وی افزود :زن در سايه حجاب به موازات رسيدن به درجات بالايي، كمال شخصيت خودش را حفظ مي‌كند.

سپس اعضای حاضر گزارشی از اقدامات انجام شده در خصوص عفاف و حجاب را (برگزاري دوره‌هاي آموزشي و مشاوره رايگان به ويژه جوانان با موضوعات عفاف و حجاب ،اعزام مبلغ و مبلغه به مدارس، مجالس و مراكز فرهنگي براي تبيين مسئله عفاف و حجاب ،ارائه مشاوره گروهي و فردي جوانان و نوجوانان ،نصب بنر و پوستر در محيط اداري با موضوع عفاف و حجاب ،استفاده از فضاي مجازي در خصوص ارسال مطالب زيباي عفاف و حجاب براي اطلاع‌رساني ،برگزاري كلاس‌هاي آموزشي پيرامون عفاف و حجاب ،اجراي برنامه‌هاي بلندمدت از مهدكودك ها كه مي تواند تاثيرگذار باشد)را ارائه نمودند و  پس از بحث وتبادل نظر پيرامون مسائل مطرح شده تصميماتي به شرح ذيل اتخاذ شد:

 

كليه اعضا جلسه  با توجه به گراميداشت هفته عفاف و حجاب نسبت به انتخاب كارمند برگزيده عفاف و حجاب در سطح ادارات شهرستان اقدام نمایند . 

 

از طرف فرمانداري شهرستان ابلاغيه شوراي عالي انقلاب فرهنگي مبني بر تاكيد هر چه بيشتر در خصوص عفاف و حجاب به تمام ادارات شهرستان ارسال شود.

 

 منشور عفاف و حجاب ادارات سطح شهرستان براي بازبيني مجدد به اداره تبليغات اسلامي شهرستان ارسال شود و همچنین مسابقه پيامكي عفاف و حجاب در هفته عفاف و حجاب در سطح ادارت شهرستان برگزار شود.