فرماندار یزد: انسجام فکری در اجرای برنامه های هفته معلم

برگزاری دویست و هشتاد و هشتمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان یزد

۲۸۸ مین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان یزد به ریاست سیدمحمدرضا مدرسی فرماندار یزد و با حضور روسا و نمایندگان آموزش و پرورش نواحی یک و دو و سایر اعضای شورا با دستور کار تکریم مقام معلم، در محل سالن ولایت فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان یزد؛ ۲۸۸ مین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان یزد به ریاست سیدمحمدرضا مدرسی فرماندار یزد و با حضور روسا و نمایندگان آموزش و پرورش نواحی یک و دو و سایر اعضای شورا با دستور کار تکریم مقام معلم، در محل سالن ولایت فرمانداری برگزار شد.

فرماندار یزد و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان در این جلسه ضمن تبریک اعیاد پیش رو و قبولی طاعات و عبادات، تکریم و تجلیل از مقام معلم را وظیفه همه آحاد جامعه دانست و افزود : تشکل های دانش آموزی، انجمن های اولیا و مربیان، بازاریان ، دانشگاهیان ، پزشکان ، مهندسان و تمام کسانی که از محضر معلمان بهره برده اند باید در تکریم ، تجلیل و بزرگداشت مقام معلم نقش ایفا کنند ، حتی کسانی که از لحاظ عنوان اجرایی بهره ای نبرده اند ولی آموزش هایی که دیده اند باعث شده خیلی از حسنات و خوبی ها در فرد پیدا شود.

مدرسی خواستار انعکاس خواسته های شورای آموزش و پرورش در کمیسیون فرهنگی شورای شهر شد. و افزود:انسجام فکری چه در فضای شهری و چه در اجرای برنامه های هفته معلم بیشترین بازخورد مثبت اجتماعی را در موضوعات داشته باشد. رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان گفت: برای هفته معلم فرهنگ سراها، زیرساخت ها، ظرفیت های اجتماعی در اختیار آموزش و پرورش قرار گیرد. همفکری بین آموزش و پرورش و شهرداری (در کمیسیون فرهنگی و عمران شهرداری )لحاظ شود تا تمامی موارد دیده شود.

در ادامه این نشست روسای نواحی یک و دو، دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم شهرستان ، تعدادی از از مدیران مدارس و چند تن از اعضای شورای آموزش وپرورش دیدگاهها و نقطه نظرات خود را در خصوص برنامه های بزرگداشت مقام معلم بیان کردند. در تقویم جمهوری اسلامی ایران روز ۱۲ اردیبهشت ماه سال ۱۳۵۸ بعد از شهادت استاد مرتضی مطهری به عنوان روز معلم نامگذاری شده اس