برگزاری دوره‌های آموزشی کاربران رایانه شعب اخذ رای در یزد

"سیدمحمدرضا مدرسی" فرماندار یزد، در حاشیه برگزاری دوره‌های آموزشی انتخابات گفت: دومین جلسه از دوره‌های آموزشی برای کاربران رایانه در پای صندوق‌های رای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری برگزار شد.

به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان یزد، دومین جلسه از دوره‌های آموزشی برای کاربران رایانه در پای صندوق‌های رای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با حضور "سیدمحمدرضا مدرسی" فرماندار یزد در محل سالن ولایت فرمانداری برگزار شد.

مدرسی با تاکید بر اهمیت آموزش‌های گسترده و فشرده به تمام عوامل شعب اخذ رای و دیگر دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات، اظهار داشت: هدف فرمانداری یزد ارائه آموزش‌های لازم در زمینه قوانین، مقررات و شیوه‌های کار به صورت کارگاه‌های آموزشی است. این دوره‌های آموزشی برای تمامی همکاران و برگزارکنندگان انتخابات به صورت عملی و مصداقی در حال انجام است.

وی افزود: امروز نیز تعداد دیگری از کاربران رایانه در این دوره‌ها شرکت کردند و نحوه تنظیم صورتجلسات، کار با دستگاه‌های احراز هویت و سایر امور مربوطه به آنان آموزش داده شد.

فرماندار یزد تصریح کرد: از جمله موارد مهمی که به شهروندان باید یادآوری شود، استفاده از دو مدرک هویتی شناسنامه و کارت ملی برای احراز هویت در انتخابات ریاست جمهوری است. برخلاف انتخابات مجلس که از پنج مدرک هویتی استفاده می‌شد، در این دوره از انتخابات بر اساس قوانین تاکید بر دو مدرک شناسنامه و کارت ملی است که شهروندان باید در روز انتخابات به همراه داشته باشند.

مدرسی همچنین خاطرنشان کرد: تمام نقاط ضعفی که در ادوار گذشته انتخابات مشاهده شده بود، احصا شده و در این دوره‌های آموزشی به عوامل برگزاری، به‌ویژه کاربران رایانه شعب اخذ رای، یادآوری و تبادل نظر شده است./انتهای خبر