بررسی مشکلات محله اهرستان یزد

فرماندار یزد در سلسله بازدیدودیدار های مردمی از محلات یزد صبح امروز در محله اهرستان حضور یافت و در نشستی با تعداد محدودی از منتخبین و معتمدین محلی با رعایت فاصله اجتماعی در جریان مسائل و مشکلات این محله بصورت میدانی قرارگرفت .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد ؛صبح امروز پانزدهم اردیبهشت ماه "سید محمد رستگاری" فرماندار یزد به اتفاق معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و شهردار منطقه چهار یزد و برخی از کارشناسان شهرداری درمحله اهرستان حضور یافت و در نشستی  با منتخبین ومعتمدین محلی با رعایت فاصله اجتماعی در جریان مسائل و مشکلات آنهابصورت میدانی قرار گرفت.
فرماندار یزد در حاشیه این دیدار گفت : پس از دیدار و بازدید، مشکلات و مسائل محلات صورت جلسه و به دستگاه‌ها مربوطه جهت پیگیری اعلام می شود.
وی افزود: سعی بر این است که مسائل رفع شود و اگر هم بنابر دلایلی امکان تحقق آن نباشد حتما به شهروندان اطلاع داده می شود زیرا صداقت از اصول کاری ماست.
رستگاری همچنین اظهار داشت: بازدیدهای مختلفی از محلات شهر یزد در سال  گذشته انجام شده است و حضور در محلات موجب می شود از مسائل درون محله ای بیشتر آگاه شویم.
تغییرکاربری زمین های محله برای احداث پارکینگ و فضاهای فرهنگی و ورزشی توسط شهرداری، پیگیری دستوالعمل  انتخاب هیات امنای آرامستان توسط اداره اوقاف و جمع بندی طرح زیباسازی آرامستان منطقه، اطلاع ازچگونگی طرح احداث بلوار حضرت خدیجه (س)  ،بازسازی حمام قدیمی و... از مسائلی بود که توسط معتمدین محله اهرستان  مطرح شد.
گفتنی است در پایان این دیدار فرماندار یزد و هیات همراه  از برخی اماکن قدیمی محله اهرستان  بازدید کردند.