با هدف بررسی ورودی های شهر یزد فرماندار از مبادی ورودی و خروجی شهرستان بازدید کرد.

فرماندار به اتفاق معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، رئیس شورای شهر یزد و سایر مسئولین از برخی مبادی ورودی و خروجی شهر بازدید کرد.

با هدف بررسی ورودی های شهر یزد فرماندار از مبادی ورودی و خروجی شهرستان بازدید کرد

فرماندار به اتفاق معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، رئیس شورای شهر یزد و سایر مسئولین از برخی مبادی ورودی و خروجی شهر بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد، "سید محمدرضا مدرسی" عصر امروز از میدان های آقابابایی، پل غدیر، پارک طبیعت شاهدیه و دروازه قران بازدید وتوصیه های لازم را بیان نمود. این مقام مسئول درحاشیه این بازدیدبیان کرد : همه ما وظیفه داریم تمهیدات لازم را برای ارائه بهترین خدمات به مسافرین داشته باشیم‌. فرماندار یزد همچنین گفت : اولین نقطه توجه مسافران، نوروزگاه ها و کمپ‌های ورودی است و باید برای آن باید برنامه‌ریزی جدی داشته باشیم. وی خاطرنشان کرد : تعداد هشت نوروزگاه در ورودی‌ها و مسیرهای پرتردد شهرستان پیش بینی شده، که یکی از اهداف آن ترغیب مسافر برای توقف و استراحت بوده و به کاهش حوادث ناگوار جاده‌ای کمک می‌کند. فرماندار یزد در ادامه با بیان این‌که یکی دیگر از اهداف ایجاد نوروزگاه‌ها بسترسازی برای نشان دادن توانایی شهرداران و مسئولین شهرها در جهت جذب گردشگران است، گفت: هر چه جذابیت برنامه‌هایی که برای مسافران در نظر گرفته می‌شود بیشتر باشد، اهداف زودتر محقق می‌شود. سیدمحمدرضا مدرسی در پایان بر لزوم تسریع در ساماندهی معابر و روشنایی میادین ورودی، رفع سدمعبرهای موجود و انتقال به مکان های مشخص تاکید کرد