فرماندار يزد:

عزيزا...سيفي در اين جلسه گفت: اعضاي بايد  با برنامه ريزي و ارائه نظارت كارشناسي شده  و تکمیل اطلاعات آماری لازم مورد نیاز طرحهاي اولويت دار را شناسايي تا در جهت تخصيص اعتبارات كافي تصميم گيري شود.

سيفي تصريح كرد: در مرحله اول مبلغ 185 میلیارد ریال جهت توسعه بخش كشاورزي شهرستان اختصاص يافته است كه مي توان با ارائه طرحهاي مناسب و به موقع اعتبارات بيشتري را دريافت نمود.

فرماندار با اشاره به صورتجلسه ستاد مبني بر اينكه افراد متخصص و جوياي كار بايد شناسايي شوند افزود: اين موضوع بايد هرچه سريعتر پيگري شود تا از اين طريق اين افراد با طي نمودن مراحل قانوني بتوانند مجوزهاي قانوني و اعتبارات لازم جهت توسعه بخش كشاورزي اعم از توليدات گياهي ،آب و خاك، صنايع، شيلات و توليدات دامي همچنين اصلاح و نوسازي باغها و ... را كسب نمايند.

وي خاطرنشان كرد : برگزاري جلسات توسعه بخش كشاورزي مي تواند بستر لازم در جهت تحول در اين بخش به عنوان يكي از اركان توسعه پايدار فراهم نمايد.

سيفي افزود: تحقق شعار توليد ملي ، حمايت از كار و سرمايه ايراني نيازمند توجه همه مسئولين به توليدات داخلي مي باشد كه مي توان با سرمايه گذاري در بخش كشاورزي گام بسيار مهمي را در تحقق اين شعار برداشت.