فرماندار يزد:

عزيزا... سيفي در اين جلسه با تبريك ميلاد حضرت زهرا (س) و هفته زن گفت: برخلاف ديدگاههاي غربي كه از زن به عنوان يك ابزار ياد مي شود زن در اسلام داراي كرامت است و از جايگاه ويژه اي برخوردار است.

فرماندار با تأكيد به اينكه حضرت فاطمه (س) به عنوان بهترين الگو براي تمام زنان  و بانوان جهان است افزود: بايد با گسترش فرهنگ و سیره فاطمی در جامعه و معرفی خصايص و ويژگي هاي آن بزرگوار  معرفت و سطح فرهنگي جامعه به ويژه زنان را ارتقا داده تا به سبب آن نيز سلامت جامعه تضمين شود.

وي با اشاره به نقش آفريني بانوان در تمام عرصه هاي انقلاب تصريح كرد: زنان در ايران  با انقلاب اسلامي به رهبري امام خميني (ره) به جايگاه واقعي خود دست پيدا كرده اند و امروز توانسته اند با همت بالاي خود در عرصه هاي مختلف قله هاي پيروزي را فتح نمايند و بيش از پيش در جامعه تأثيرگذار باشند.

حجت السلام طالبي در اين جلسه با بيان ذكر فضائل حضرت زهرا(س) گفت: بانوان ما بايد در تمام شئونات زندگي با تبعيت از آن بزرگوار سعادت دنيا و آخرت خود را كسب نمايند.

در ادامه كفيل الناس مشاور امور بانوان فرماندار نيز گفت: محور تمام برنامه‌ها گراميداشت هفته زن تبیین ابعاد شخصیتی حضرت زهرا(س) است و در اين خصوص در اين هفته برنامه هاي متنوعي از طرف رابطين بانوان در ادارات و نهادهاي شهرستان اجرا خواهد شد.

وي بازديد از خانواده بانوان شهيد و جانباز، برگزاري كارگاههاي آموزشي با موضوعات مختلف، برگزاري جشن ميلاد حضرت زهرا (س)، تقدير از بانوان برجسته و برگزيده در دستگاههاي اجرايي و ... را از مهمترين برنامه هاي اين هفته اعلام كرد.