بازدید از مرکز آموزشی درمانی فرهنگیان و قدردانی از پرسنل زحمتکش توسط فرماندار يزد

سيد محمد رستگاري فرماندار يزد به همراه عليرضا جديدي معاون سياسي ،امنيتي و اجتماعي فرمانداري در مرکز آموزشی درمانی فرهنگیان يزدحضور یافت و از بخش های مختلف و روند اجرایی امور دراين مركز بازدید نمود.

سيد محمد رستگاري فرماندار يزد  به همراه عليرضا جديدي معاون سياسي ،امنيتي و اجتماعي فرمانداري در مرکز آموزشی درمانی فرهنگیان  يزدحضور یافت و از بخش های مختلف  و روند اجرایی امور دراين مركز بازدید نمود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداري يزد، سيد محمد رستگاري پس از حضور در مرکز آموزشی درمانی فرهنگیان يزدبا بازدید از بخش های مختلف و دیدار با کادردرمانی و پرستاری این مركز، برای این قشر زحمت کش و فداکار و جهاد گران عرصه سلامت و درمان که امروز در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا قرار دارند و همه توان و اهتمام خود را بصورت شبانه روزی صرف درمان بیماران به ويژه بيماران مبتلا به این ویروس منحوس و بازگرداندن سلامتی در سطح جامعه  در میان مردم می گذارند صمیمانه قدردانی نمودو ضمن ارج نهادن به زحمات و ایثار آنها برایشان آرزوی صحت و سلامتی و توفیق روز افزون کرد.

همچنین در پایان این بازدید فرماندار یزد در نشستی  با مدیر مرکز آموزشی و درمانی فرهنگیان در جریان برخی از مسا ئل و مشکلات این مرکز قرار گرفت و قول پیگیری موارد مطرح شده  را داد .