بازدیدفرمانداریزد از کارگاه های تولید ماسک وگان

سیدمحمد رستگاری فرماندار شهرستان یزد از کارگاه های تولید ماسک وگان که به صورت مردمی در شهرستان راه اندازی شده است، بازدید کرد.

سیدمحمد رستگاری فرماندار شهرستان یزد از  کارگاه های تولید ماسک وگان که به صورت مردمی در شهرستان راه اندازی شده است، بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد؛این کارگاههای تولیدی به همت  مردم شهرستان با همکاری  بانوان و آقایان خیاط به صورت خودجوش و  در راستای پیشگیری و مقابله با ویروس منحوس کرونا به صورت جهادی راه اندازي شده واقدام به تولید ماسک وگان مورد نیاز شهرستان و استان نموده اند. 
فرماندار شهرستان یزددرحاشیه این بازدید ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات مردمی برای مقابله با کرونا بیان کرد: برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا با حمایت‌های مسئولین ارشد استان و همراهی تمامی مسئولین شهرستان از جمله اعضای شورای تامین، شبکه بهداشت و درمان، نیروهای خدوم بسیج ، نظامی، انتظامی، امنیتی و... از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد، لیکن زحمات تمامی دست اندرکاران امر پیشگیری و مبارزه با ‌ویروس کرونا زمانی نتیجه بخش خواهد بود که با همراهی مردم به جهت ماندن در خانه ، پیشگیری از ترددهای غیر ضروری، عدم دید و بازدیدهای نوروز و رعایت نکات بهداشتی ابلاغی از سوی وزارت بهداشت باشد.